• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

تعمیر و ترمیم جداول فرسوده سطح منطقه دو

  • کد خبر : 11991
  • 28 تیر 1399 - 6:38
تعمیر و ترمیم جداول فرسوده سطح منطقه دو

شهردار منطقه‌دو شهرداری کرمانشاه از اجرای عملیات تعمیر و ترمیم جداول فرسوده ، پل های بتنی و همچنین زیر باکس های زباله در سطح حوزه این منطقه خبر داد .   به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس عادل سلیمانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های عمرانی در سطح شهر و به منظور ایجاد چهره‌ای زیبا […]

شهردار منطقه‌دو شهرداری کرمانشاه از اجرای عملیات تعمیر و ترمیم جداول فرسوده ، پل های بتنی و همچنین زیر باکس های زباله در سطح حوزه این منطقه خبر داد .

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ مهندس عادل سلیمانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های عمرانی در سطح شهر و به منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی، عملیات تعمیر و ترمیم جداول ، پل های بتنی و همچنین زیرباکس های زباله در معابر سطح حوزه منطقه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: زیباسازی نما و منظر شهری و بهسازی معابر و خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان از جمله اهداف این گونه اقدامات و فعالیت ها می باشد.

وی اضافه کرد: عملیات تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته در معابر و خیابان‌های سطح حوزه شهرداری منطقه‌دو برای تسهیل و روان سازی هدایت آب‌های سطحی و همچنین ترمیم پل های بتنی برای زیباسازی معابر شهری و تسهیل در تردد عابرین و وسایل نقلیه در حال اجراست.

وی در ادامه افزود: این ترمیم به صورت ویژه در بلوار کشاورز واقع در محله دولت‌آباد و دره دراز در حال اجرا است.

شهردار منطقه‌دو در پایان از کلیه پرسنل خدماتی، فضای‌سبز و عمرانی منطقه که به صورت ویژه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.