• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

تابلو های غیر مجاز مشاغل جمع آوری می شوند

  • کد خبر : 11988
  • 28 تیر 1399 - 6:36
تابلو های غیر مجاز مشاغل جمع آوری می شوند

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: تابلو های غیر مجاز مشاغل، و واحد های اداری-تجاری که باعث ایجاد مزاحمت بصری هستند جمع آوری می شوند.   به گزارش میلکان آنلاین؛ خسرو عیسائیان ضمن اعلام اجرای طرح ساماندهی تابلو های شهری در سطح شهر گفت: برای حفظ نظم و زیبا سازی منظر شهری این عملیات در […]

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: تابلو های غیر مجاز مشاغل، و واحد های اداری-تجاری که باعث ایجاد مزاحمت بصری هستند جمع آوری می شوند.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ خسرو عیسائیان ضمن اعلام اجرای طرح ساماندهی تابلو های شهری در سطح شهر گفت: برای حفظ نظم و زیبا سازی منظر شهری این عملیات در حال اجراست.

وی افزود ساماندهی تبلیغات شهری و محیطی، حذف آلودگی های بصری، سایه بان ها و بنر های فرسوده و حفظ ایمنی شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری ها ساماندهی تابلو های تبلیغاتی و شهری و بر اساس درخواست مکرر شهروندان مبنی بر ساماندهی تابلو های تبلیغاتی ادارات، شرکت ها، اصناف و مغازه ها، معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه طرح ساماندهی تابلو های شهری و جمع آوری تابلو های مزاحم را در دستور کار خود قرار داد.

وی در خصوص اجرای این طرح گفت: در ابتدا کارشناسان زیباسازی شهری مناطق هشت‌گانه به ادارات، شرکت ها، اصناف و مغازه ها مراجعه و از آن ها را از شرایط نصب تابلو های تبلیغاتی آگاه میکنند و در صورت مشاهده موارد غیر مجاز یا خطر آفرین برای شهروندان با دادن اخطار و مهلت زمانی مشخص مبنی بر اصلاح و رفع مزاحمت تابلوی تبلیغاتی خود اقدام نمایند و در صورت اتمام بازه زمانی، اداره اجرائیات نسبت به جمع آوری آن دسته از صنوفی که تابلو های تبلیغاتی شان تغییر نکرده باشد اقدام میکند.

وی در پایان از شهروندان و کلیه واحد های اداری و تجاری و اصناف که شهرداری کرمانشاه را در این امر یاری کردند تشکر و از کلیه شهروندان و دیگر واحد های تجاری و اداری خواست که در امر زیباسازی شهری شهرداری کرمانشاه را حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.