• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
قصه‌گوی برگزیده بین‌المللی در کرمانشاه عنوان کرد:

با قصه گویی،خلاقیت کودکان را پرورش می دهیم

  • کد خبر : 11919
  • 24 تیر 1399 - 6:31
با قصه گویی،خلاقیت کودکان را پرورش می دهیم

انجمن قصه‌گویی مجازی «قاف مثل قصه» کانون استان کرمانشاه با حضور «ساغر لطفی‌نژاد»، قصه‌گوی برگزیده و کارشناس قصه‌گویی و همچنین، علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین؛در این جلسه که با موضوع «قصه، لذت، تجربه» و با رویکردی بر ویژگی‌های قصه‌گویی برای مخاطبان خردسال و کودک برگزار شد، میهمان ویژه انجمن در […]

انجمن قصه‌گویی مجازی «قاف مثل قصه» کانون استان کرمانشاه با حضور «ساغر لطفی‌نژاد»، قصه‌گوی برگزیده و کارشناس قصه‌گویی و همچنین، علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛در این جلسه که با موضوع «قصه، لذت، تجربه» و با رویکردی بر ویژگی‌های قصه‌گویی برای مخاطبان خردسال و کودک برگزار شد، میهمان ویژه انجمن در ابتدا به ویژگی‌های رشدی و عاطفی مخاطبان کودک پرداخت.

«ساغر لطفی‌نژاد» الگوپذیری برای اجتماعی شدن، حس تشخص، استقلال‌طلبی و اشتباق به یادگیری، کسب توجه اطرافیان و همچنین، داشتن حس ناامنی، کم طاقتی و بازیگوشی،… را از بارزترین ویژگی‌های این گروه سنی دانست.

در ادامه، لطفی‌نژاد به ارایه شیوه‌هایی برای قصه‌گویی بهتر برای مخاطبان کودک پرداخت.

او خلاقیت در اجرا و پرورش خلاقیت کودکان به وسیله قصه‌گویی را از جمله شاخص‌ترین ویژگی قصه‌گویی برای این گروه سنی عنوان کرد.

بر همین اساس، این کارشناس قصه‌گویی کانون، ضمن توضیح درباره قصه‌گویی تعاملی، این شیوه را بهترین راه پرورش خلاقیت کودکان به‌وسیله قصه‌گویی عنوان کرد و قصه‌گویی بدون سوژه، قصه‌سازی تعاملی و قصه‌گویی زنجیره‌ای را از مصداق‌های قصه‌گویی تعاملی دانست و به تشریح هر یک از آنها نیز پرداخت.

در پایان این انجمن مجازی، میهمان انجمن ضمن نقد و بررسی اهداف قصه‌گویی تعاملی، به پرسش‌های همکاران در رابطه با قصه و قصه‌گویی پاسخ داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.