• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
دادستان کرمانشاه اعلام کرد:

با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ ها و خانه باغ ها برخورد می کنیم

  • کد خبر : 11834
  • 19 تیر 1399 - 4:48
با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ ها و خانه باغ ها برخورد می کنیم

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به وضعیت قرمز استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات بویژه مراسمات ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری می دانند، لذا طی هفته های اخیر محدودیت هایی در این […]

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به وضعیت قرمز استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات بویژه مراسمات ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری می دانند، لذا طی هفته های اخیر محدودیت هایی در این رابطه در استان اعمال شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کرمی ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی را از جمله این محدودیت ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالارهای کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالار های متخلف هم قاطعانه برخورد می کنیم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی براینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسمات خود را به داخل پارکینگ خانه ها و خانه باغ ها برده اند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آنها شیوع گسترده تر بیماری کرونا را بدنبال دارد، برای همین برخورد با آنها را در دستور کار قرار داده ایم.

کرمی متذکر شد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا برگزاری هر گونه مراسمات عروسی و ختم در خانه ها و خانه باغ را نیز ممنوع اعلام می کنیم.

وی یادآورشد: در صورت مشاهده و یا گزارشی مبنی بر برگزاری عروسی در خانه ها و خانه باغ ها بسرعت وارد عمل شده و با متخلفین بجد برخورد خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.