• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

به زودی روند ساخت واحدهاي مربوط به جامعه ايثارگري در كرمانشاه آغاز مي شود

  • کد خبر : 11771
  • 18 تیر 1399 - 5:09
به زودی روند ساخت واحدهاي مربوط به جامعه ايثارگري در كرمانشاه آغاز مي شود

استاندار كرمانشاه گفت: براساس برآوردهای انجام شده به زودی روند ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرک ظفر، ۶۰۰ واحد در شهرک الهیه و ۳۰۰ واحد در محله کیهانشهر شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در نشست كميته بررسي جانمايي و تعیین تکلیف ۵ هزار واحد مسكن جامعه […]

استاندار كرمانشاه گفت: براساس برآوردهای انجام شده به زودی روند ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرک ظفر، ۶۰۰ واحد در شهرک الهیه و ۳۰۰ واحد در محله کیهانشهر شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در نشست كميته بررسي جانمايي و تعیین تکلیف ۵ هزار واحد مسكن جامعه ايثارگري استان گفت: براساس برآوردهای انجام شده به زودی روند ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرک ظفر، ۶۰۰ واحد در شهرک الهیه و ۳۰۰ واحد در محله کیهانشهر شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وي اظهار داشت: برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی جامعه ایثارگری در سطح استان به ۲۷ هکتار زمین در مناطق شهری نیازمندیم و براساس اعلام نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه این واحدها در شهرستان‌های کرمانشاه، سنقر، قصرشیرین و کنگاور احداث می شود.

استاندار کرمانشاه افزود: براساس برآوردهای انجام شده به زودی روند ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرک ظفر، ۶۰۰ واحد در شهرک الهیه و ۳۰۰ واحد در محله کیهانشهر شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد.

بازوند گفت: همچنین ۴۳۰ واحد در شهرستان سنقر و کلیایی، ۵۰ واحد در شهرستان قصرشیرین و ۱۵۰ واحد در شهرستان کنگاور برای جامعه ایثارگری ساخته خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در زمین‌های بنیاد مسکن در شهرستان کرمانشاه ساخته می شود که به زودی جانمایی آنها انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.