• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

حرکت در جهت توسعه پایدار اولویت برنامه ریزی شهرداری ها و دهیاری ها است

  • کد خبر : 11674
  • 15 تیر 1399 - 5:07
حرکت در جهت توسعه پایدار اولویت برنامه ریزی شهرداری ها و دهیاری ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری گفت: برای حرکت در جهت توسعه پایدار شهری و روستایی نیازمند تدوین برنامه های هدفمند با رویکرد تقویت نقش مشارکت مردم هستیم. به گزارش میلکان آنلاین؛ در متن پیام مهرداد سالاری آمده است: شهرداران، دهیاران و کارکنان محترم و […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری گفت: برای حرکت در جهت توسعه پایدار شهری و روستایی نیازمند تدوین برنامه های هدفمند با رویکرد تقویت نقش مشارکت مردم هستیم.

به گزارش میلکان آنلاین؛ در متن پیام مهرداد سالاری آمده است:

شهرداران، دهیاران و کارکنان محترم و تلاشگر شهرداری ها و دهیاری های استان کرمانشاه

سلام علیکم

در دنیای امروز که با تغییرات سریع و رشد فزآینده نیازهای عمومی همراه است، ارتقاء و استانداردسازی سطح رفاه و خدمات شهروندان ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این مسیر شهرداری ها و دهیاری ها رسالتی خطیر و مسوولیتی سنگین برعهده دارند.

 

استان کرمانشاه سرزمین فرصت ها و ظرفیت هاست و شهرداری ها و دهیاری ها با دیدگاه حرکت در جهت توسعه پایدار شهری و روستایی به عنوان یک افق روشن و چشم انداز زیبا که از طریق تدوین برنامه های هدفمند، جلب مشارکت های مردمی، هدایت صحیح سرمایه گذاری ها، هم افزایی های محلی و تلاش مستمر تحقق می یابد؛ همواره دستاوردها و موفقیت های قابل توجهی را کسب می نمایند. باور دارم که روز شهرداری و دهیاری فقط به چهاردهم تیرماه ختم نمی شود بلکه هر روز؛ روز شهرداری و دهیاری است، چرا که این مدیریت های محلی با آینده نگری و پشتکار و اراده راسخ پیوسته در مسیر برنامه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حرکت می نمایند.

 

اینجانب فرا رسیدن روز ملی شهرداری و دهیاری را به تمامی تلاشگران حوزه شهری و روستایی استان که از متولیان اصلی توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاهای دیار سرافرازمان کرمانشاه می باشند؛ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزنده این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند منان برای تمامی تلاشگران این عرصه تندرستی و سعادت را خواهانم. امید است با همت این خادمان مردم شاهد پویایی و شکوفایی روزافزون شهرها و روستاهای استان عزیزمان باشیم.

 

مهرداد سالاری

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.