• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

آغاز سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۱۵ تیر ماه

  • کد خبر : 11648
  • 14 تیر 1399 - 6:24
آغاز سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۱۵ تیر ماه

دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :با توجه شروع طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۱۵ تیر ماه، جلسه هماهنگی در تاریخ ۹ تیر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و سلامت محیط شهرستانهای تابعه تشکیل شد. به گزارش میلکان؛ در این […]

دکتر ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :با توجه شروع طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از ۱۵ تیر ماه، جلسه هماهنگی در تاریخ ۹ تیر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کارشناسان مسئول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و سلامت محیط شهرستانهای تابعه تشکیل شد.

به گزارش میلکان؛ در این جلسه شیوه اجرای برنامه در پایگاه های سنجش سلامت، مراقبتهای اولیه و پزشکی همچنین دستورالعمل سنجش بررسی شد.

شیکبا افزود:رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا، گندزدایی محیط و لزوم فاصله گذاری اجتماعی جهت حفظ سلامت نوآموزان، همکاران و خانواده های آنان جزء اولویت های اصلی جلسه بود.

وی گفت: در این طرح ابعاد مختلف سلامت نوآموزان از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری مورد سنجش قرار می گیرد.

شکیبا  ادامه داد: لذا ضروری است خانواده های محترم که دارای فرزند بدو ورود به دبستان هستند ضمن مراجعه به مدرسه نسبت به گرفتن نوبت در پایگاه سنجش اقدام نموده تا در موعد مقرر خدمات فوق جهت ایشان انجام شود.

وی همچنین با  تاکید بر اینکه  والدین و نوآموزان با ماسک به پایگاه های سنجش مراجعه نمایند افزود:  و در صورت داشتن علایم مشکوک به کرونا بصورت تلفنی با مدیر پایگاه هماهنگی لازم انجام شود تا در نوبت بعدی و پس از قرنطینه دو هفته ای جهت دریافت خدمات مراجعه نمایند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.