• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

۳ میلیارد تومان کمک موردی ویژه به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شد

  • کد خبر : 11629
  • 14 تیر 1399 - 5:31
۳ میلیارد تومان کمک موردی ویژه به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ سه میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان کمک موردی ویژه به نیازمندان اختصاص داده شده است، گفت: ۱۱ هزار و ۳۵۶ نفر در استان از این کمک ها بهره مند شده اند. به گزارش میلکان آنلاین ؛ کیومرث رحمتی پور، معاون […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ سه میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان کمک موردی ویژه به نیازمندان اختصاص داده شده است، گفت: ۱۱ هزار و ۳۵۶ نفر در استان از این کمک ها بهره مند شده اند.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از خدمات حمایتی این نهاد پرداخت کمک های موردی ویژه به نیازمندان است، گفت: این کمک ها به افراد نیازمند غیر تحت حمایت نیز پرداخت می شود.
کیومرث رحمتی پور افزود: در سال ۹۸ بیش از سه میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان کمک موردی ویژه به نیازمندان اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: طی این مدت یک هزار و ۳۵۶ مددجوی تحت حمایت و افراد غیر تحت حمایت واجد شرایط در استان از کمک های موردی بهره مند شده اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کمک های موردی ویژه به صورت بلاعوض به نیازمندان پرداخت می شود، عنوان کرد: این کمک ها با هدف رفع مشکلات پیش روی خانواده های مددجو از قبیل معیشت، درمان، تحصیل و.. به افراد نیازمند پرداخت می شود

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.