• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

مددجویان مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن می گیرند

  • کد خبر : 11570
  • 11 تیر 1399 - 9:22
مددجویان مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن می گیرند

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به خانوارهای مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می کند، گفت: در سال ۹۸ میزان ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به خانوارهای مددجو بیش از ۲۱ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان بوده است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ محسن رخصی، مدیر کل […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به خانوارهای مستاجر ودیعه و کمک هزینه اجاره مسکن پرداخت می کند، گفت: در سال ۹۸ میزان ودیعه و اجاره مسکن پرداختی به خانوارهای مددجو بیش از ۲۱ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان بوده است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته امداد همواره به ویژه در شرایط کنونی جامعه یاری رسان مددجویان مستاجر برای تامین ودیعه و اجاره مسکن بوده، گفت: در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان فاقد منزل مسکونی ساکن در منازل استیجاری اعطا شده است.

رخصی افزود: همچنین در سال گذشته یک میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن نیز به صورت بلاعوض به خانوارهای مستاجر تحت حمایت در استان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از دو هزار و ۵۰۰ خانوار مددجو در استان کرمانشاه از اجاره و یک هزار ۸۴۷ خانوار نیز  از ودیعه مسکن بهره مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان با اشاره به شرایط سخت خانوارهای مستاجر برای تامین هزینه ها و اجاره مسکن در سال جاری، گفت: این نهاد امسال نیز همچنان کمک های خود را به صورت بلاعوض و یا در قالب وام های قرض الحسنه به این خانوارها اعطا می کند که امیدواریم خیران نیک اندیش همچون همیشه یاری رسان این نهاد در تامین هزینه های مسکن نیازمندان باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.