• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
محمد رشیدی:

مسئولین دولتی حاضرند در منطقه محرومی مانند سرفیروزآباد زندگی کنند؟

  • کد خبر : 11567
  • 11 تیر 1399 - 9:19
مسئولین دولتی حاضرند در منطقه محرومی مانند سرفیروزآباد زندگی کنند؟

سرویس کرمانشاه: محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از بخش سرفیروزآباد از کمبود امکانات زیرساختی در این منطقه انتقاد کرد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ محمد رشیدی در یک بازدید کاری از نزدیک مشکلات این منطقه در حوزه آب، برق، گاز و جاده را از زبان مردم جویا شد. […]

سرویس کرمانشاه: محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از بخش سرفیروزآباد از کمبود امکانات زیرساختی در این منطقه انتقاد کرد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ محمد رشیدی در یک بازدید کاری از نزدیک مشکلات این منطقه در حوزه آب، برق، گاز و جاده را از زبان مردم جویا شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از وضعیت زیرساخت ها در منطقه سرفیروزآباد؛ اظهار داشت: همانگونه که در نشست شورای اداری استان هم مطرح کردم، متأسفانه در روستاها مشکلات زیادی وجود دارد که نشان از بی‌توجهی مسؤلین امر دارد.
وی افزود: مردم روستایی و بخصوص منطقه سرفیروزآباد، مردمانی خونگرم و تلاشگر هستند که خواسته ای جز تأمین آب، برق، گاز و جاده ندارند و زندگی خود را از راه حلال کشاورزی و دامپروری تأمین می‌کنند.

رشیدی بیان کرد: تمامی مشکلات منطقه سرفیروزآباد را به وزرای مربوطه منتقل خواهم کرد و از آنان خواهم پرسید که آیا حاضر هستید که در چنین وضعیتی و بدون امکانات زندگی کنید.

در این بازدید محمد رشیدی همراه با فرماندار کرمانشاه، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیرعامل آب و فاضلاب، مدیرعامل شرکت توزیع برق، بخشدار و دیگر مسئولین از روستاهای پشتاله، انارک، گلیل، دره دوزخ، دیون و… بازدید کردند و به بررسی مشکلات ساکنان این منطقه محروم پرداختند.
مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق وعده دادند در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود در این روستاها را حل کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.