• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

حمایت بهزیستی کرمانشاه از طرح ها و ایده های جدید جوانان

  • کد خبر : 11486
  • 09 تیر 1399 - 7:10
حمایت بهزیستی کرمانشاه از طرح ها و ایده های جدید جوانان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه اینکه در بهزیستی ۱۸۰ خدمت ارائه می شود می‌توان با آشنایی کامل از این خدمات طرح ها و ایده های نو را در زمینه های مختلف ارائه داد و درصورت تایید کارشناسان حوزه های تخصصی آنها را  به عنوان پایلوت کشوری در استان اجرایی نمود. به گزارش میلکان […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه اینکه در بهزیستی ۱۸۰ خدمت ارائه می شود می‌توان با آشنایی کامل از این خدمات طرح ها و ایده های نو را در زمینه های مختلف ارائه داد و درصورت تایید کارشناسان حوزه های تخصصی آنها را  به عنوان پایلوت کشوری در استان اجرایی نمود.

به گزارش میلکان آنلاین ، نشست مشترک دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با نمایندگانی از پارک علم و فناوری در راستای همکاری بهزیستی با پارک علم و فناوری در راستای ارائه خدمات روانشناسی در استان برگزار شد.

در این نشست که معاون امور پیشگیری، رئیس اداره فناوری اطلاعات و کارشناس دفتر مشاوره بهزیستی استان نیز حضور داشتند، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: ما در بهزیستی از طرح ها و ایده های نو در بخش ها و حوزه های مختلف از سوی جوانان که آینده سازان این مملکت هستند، استقبال می کنیم.

وی افزود: با توجه اینکه در بهزیستی ۱۸۰ خدمت ارائه می شود می‌توان با آشنایی کامل از این خدمات طرح ها و ایده های نو را در زمینه های مختلف ارائه داد و درصورت تایید کارشناسان حوزه های تخصصی آنها را به عنوان پایلوت کشوری در استان اجرایی نمود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات بسیار خوب پارک علم و فناوری در استان، گفت: با همکاری پارک علم و فناوری می توان قدم های مثبتی در زمینه مسائل اجتماعی برداشت و بهزیستی نیز پای کار است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.