• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

استفاده از ماسك در كليه اماكن عمومي الزامي است

  • کد خبر : 11484
  • 09 تیر 1399 - 6:55
استفاده از ماسك در كليه اماكن عمومي الزامي است

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه به لحاظ شيوع بيماري كرونا در روزهاي سختي قرار داريم؛ گفت: از همه مردم انتظار داريم براي كاهش زنجيره انتقال كرونا توصيه هاي بهداشتي را با زدن ماسك رعايت كنند. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد استاني مديريت و مهار كرونا اظهار داشت: براي حفظ سلامت […]

استاندار كرمانشاه با بيان اينكه به لحاظ شيوع بيماري كرونا در روزهاي سختي قرار داريم؛ گفت: از همه مردم انتظار داريم براي كاهش زنجيره انتقال كرونا توصيه هاي بهداشتي را با زدن ماسك رعايت كنند.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد استاني مديريت و مهار كرونا اظهار داشت: براي حفظ سلامت مردم همه به وظيفه و مسووليت اجتماعي خود عمل نمايند و  در برخورد با افرادي كه سلامت مردم را به خطر مي اندازند، هدايتگر، مشاور و سفير سلامت باشند.

نماينده عالي دولت در استان ضمن اشاره به مصوبه هاي ستاد ملي كرونا كه امروز به رياست دكتر روحاني برگزارشد، بيان داشت: با توجه به وجود خطر شيوع و انتقال كرونا در تجمع ها و امكان عمومي از ۱۵ تيرماه استفاده از ماسك الزامي است و اجراي اين دستورالعمل با جديت كامل پيگيري مي شود.

وي افزود: با توجه به اينكه در استان كرمانشاه در وضعيت قرمز قرار دارد، امكان بازگشايي تالارهاي عروسي در اين هفته ممكن نيست و در صورت مشاركت مردم و بهبود شرايط احتمال دارد از هفته آينده تالارهاي عروسي با ۵۰ درصد ظرفيت فعاليت نمايند.

استاندار كرمانشاه از ارائه پيشنهادات به ستاد ملي كرونا براي اعمال محدوديت هاي جديد در برخي شهرستانهاي داراي وضعيت قرمز خبر داد و گفت: بر اين اساس محدوديت هاي تردد و تعطيلي هاي احتمالي به وزارت كشور و بهداشت ارسال شده و اميدواريم با كمك و مشاركت مردم به سمت شرايط بهتري پيش رويم و نيازي به اعمال محدوديت نباشد.

بازوند به آمادگي دانشگاه علوم پزشكي براي انجام روزانه بيش از هزار تست اشاره كرد و تصريح كرد: انجام تست هاي تشخيصي كرونا از فردا بر اساس ضوابط جديد انجام مي شود و دانشگاه علوم پزشكي موظف است نسبت به اطلاع رساني اين موضوع اقدام و مردم را از فرآيندهاي جديد آگاه نمايد.

وي در ادامه تأكيد كرد: برگزاري مراسم هاي عزاداري يكي از عوامل اصلي انتقال كرونا است كه از همه بزرگان انتظار داريم در شهرستانها نسبت به اقناع سازي مردم براي خودداري از اين امر اقدام نمايند و فرمانداران نيز به صورت مستقيم ناظر اصلي اين موضوع هستند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.