• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3

تخصیص مرحله اول اعتبارات هزینه‌ای معاونت سوادآموزی استان ابلاغ شد

  • کد خبر : 11479
  • 09 تیر 1399 - 6:52
تخصیص مرحله اول اعتبارات هزینه‌ای معاونت سوادآموزی استان ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تخصیص مرحله اول اعتبارات هزینه‌ای معاونت سوادآموزی استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ جهانگیر صفری گفت: با درایت و حمایت‌های سازمان نهضت سوادآموزی کشور مبلغ بالغ بر شیش میلیارد  ریال از برنامه ۱۸۰۱۰۱۳۰۰۰سوادآموزی در خصوص پرداخت فعالیت‌های آموزش دوره‌های سوادآموزی و انتقال از […]

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تخصیص مرحله اول اعتبارات هزینه‌ای معاونت سوادآموزی استان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ جهانگیر صفری گفت: با درایت و حمایت‌های سازمان نهضت سوادآموزی کشور مبلغ بالغ بر شیش میلیارد  ریال از برنامه ۱۸۰۱۰۱۳۰۰۰سوادآموزی در خصوص پرداخت فعالیت‌های آموزش دوره‌های سوادآموزی و انتقال از فصل دوم با کد هزینه‌ای ۲۰۲۰۷ ابلاغ شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود تا در اسرع وقت با توجه به تناسب عملکرد و گزارش‌های اخذ شده از سامانه جامع سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق اعتبار مذکور ابلاغ و هزینه شود.

صفری خاطرنشان ساخت: با توجه به این‌که نرخ سرانه بر مبنای فعالیت محاسبه شده در بهایابی سرانه‌های آموزشی منظور شده است، لذا تاکید می‌گردد مؤسسات غیردولتی طرف قرارداد ملزم به پرداخت کلیه کسورات قانونی و رعایت دستورالعمل‌های مربوطه باشند، کما این‌که مبادی اداری، مالی، ذیحساب و حقوقی نظارت‌های لازم را در این راستا مبذول خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.