• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی امنیت اجتماعی را ارتقاء می بخشد

  • کد خبر : 11441
  • 08 تیر 1399 - 7:41
همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی امنیت اجتماعی را ارتقاء می بخشد

فرمانده انتظامی استان گفت: افزایش همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی علاوه بر آگاه سازی جوانان نسبت به خطرات پیرامونی، سبب افزایش و ارتقتء امنیت اجتماعی نیز خواهد شد. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: توجه جدی به مقوله امنیت […]

فرمانده انتظامی استان گفت: افزایش همکاری پلیس و جامعه دانشگاهی علاوه بر آگاه سازی جوانان نسبت به خطرات پیرامونی، سبب افزایش و ارتقتء امنیت اجتماعی نیز خواهد شد.
به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در دیدار با رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: توجه جدی به مقوله امنیت جامعه را از دیگر مباحث مهم برای پلیس عنوان کرد و گفت: این امنیت تنها توسط پلیس حاصل نمی شود بلکه همه دستگاه ها از جمله مراکز علمی و دانشگاهی با توجه به ظرفیت های خوبی که دارند باید پای کار بیایند.
وی ادامه داد: امروز انتظاری که از مراکز دانشگاهی می رود ورود به بحث آسیب شناسی و ارائه راهکار در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی است.
سردار جاویدان افزود: عمده افراد حاضر در دانشگاه ها عمدتا در سنین جوانی قرار دارند و اگر آموزش های لازم به آنها ارائه نشود ممکن است در دام آسیب های اجتماعی گرفتار شوند بنابراین در پیش گرفتن راه های پیشگیرانه با انجام فرهنگ سازی می تواند نقش مهمی در دورماندن آنها از این آسیب ها داشته باشد.
هوشمندسازی خدمات یکی از راهبردهای پلیس در سال ۹۹
رئیس پلیس کرمانشاه در ادامه با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده از سوی پلیس به مردم، گفت: یکی از راهبردهای پلیس در سال جاری توجه به بحث هوشمندسازی ارائه این خدمات است.
وی یادآور شد: افزایش جمعیت و بالارفتن سطح توقعات شهروندان، پلیس را برآن داشته تا به فکر ارتقاء و نوین سازی خدمات ارائه شده بیفتد.
سردار جاویدان ادامه داد: هرچند در سال های اخیر نیز خدمات نوین خوبی به اقشار مختلف مردم ارائه شد ولی می طلبد تا این نوآوری کماکان ادامه یابد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از آمادگی پلیس برای اعزام کارشناسان خود به مراکز دانشگاهی و حضور میان دانشجویان جهت پاسخگویی به سوالات و مطالبات آنها خبر داد و گفت: پلیس در کنار دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور قرار دارد و به چیزی جز در امان ماندن آنها از آسیب های اجتماعی فکر نمی کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.