• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش فرهنگی

  • کد خبر : 11436
  • 08 تیر 1399 - 7:19
سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش فرهنگی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۷۵ هزار و ۷۸۰ مددجوی کرمانشاهی از خدمات فرهنگی و آموزش های تربیتی این نهاد بهره مند شدند، گفت: در این مدت این نهاد در بخش فرهنگی حدود چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است به گزارش میلکان آنلاین ؛ کامیار […]

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۷۵ هزار و ۷۸۰ مددجوی کرمانشاهی از خدمات فرهنگی و آموزش های تربیتی این نهاد بهره مند شدند، گفت: در این مدت این نهاد در بخش فرهنگی حدود چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است

به گزارش میلکان آنلاین ؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمات فرهنگی این نهاد در سرفصل های متفاوتی به مددجویان ارائه می شود، گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های فرهنگی کمیته امداد برنامه آموزش خانواده است که در سال گدشته بیش از ۴۲ هزار نفر در این دوره های آموزشی شرکت کردند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه برپایی دوره های آموزشی در کانون های فرهنگی و تربیتی از دیگر برنامه های کمیته امداد در طول سال به ویژه فصل تابستان به شمار می رود، بیان کرد: طی سال گذشته بیش از هفت هزار نفر در دوره های آموزشی کانون های فرهنگی تربیتی با هدف غنی سازی اوقات فراغت شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: اعزام به اردوهای زیارتی، پیاده رویی اربعین و راهیان نور از دیگر برنامه های شاخص فرهنگی این نهاد است که با هدف تعمیق باورهای دینی و ایجاد حس نشاط در میان مددجویان برگزار می شود.

کامیار جمشیدی تصریح کرد: سه هزار مددجو کرمانشاهی در سال ۹۸ نیز به سفرهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم اعزام شده و بیش از سه هزار نفر در پیاده رویی اربعین و اردوهای راهیان نور شرکت کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمات فرهنگی این نهاد بسیار متنوع است و در سرفصل های گوناگونی به خانوارهای مددجو ارائه می شود، افزود: محو بیسوادی، ارائه خدمت به دانش آموزان در مجتمع های خوابگاهی شبانه روزی، فعالیت های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و برگزاری جشنواره های قرآنی تنها بخشی دیگر از خدمات فرهنگی این نهاد به شمار می رود.

جمشیدی با تاکید بر اینکه در مجموع طی سال گذشته بیش از ۷۵ هزار و ۷۸۰ مددجو کرمانشاهی از خدمات فرهنگی تربیتی این نهاد بهره مند شدند، گفت: کمیته امداد در بخش فرهنگی برای مددجویان حدود چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه تمامی خدمات فرهنگی این نهاد به صورت کاملا رایگان به خانوارهای مددجو ارائه می شود، عنوان کرد: خیران نیک اندیش همواره برای تامین هزینه های فرهنگی خانوارهای مددجو به ویژه هزینه سفرهای زیارتی در طرح شوق زیارت یاری رسان این نهاد بوده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.