• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

اختصاص ۷۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی

  • کد خبر : 11429
  • 08 تیر 1399 - 7:02
اختصاص ۷۱ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ با همکاری بانک مهر ایران ۷۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۹ هزار و ۹۵۲ نفر در استان پرداخت شده است به گزارش میلکان آنلاین غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه […]

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ با همکاری بانک مهر ایران ۷۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان وام قرض الحسنه به ۹ هزار و ۹۵۲ نفر در استان پرداخت شده است

به گزارش میلکان آنلاین غلامعلی عسگری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری این صندوق با بانک مهر ایران به منظور اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان، گفت: در سال ۹۸ در مجموع ۹ هزار و ۹۵۲ فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شده که شش هزار و ۶۲۸ فقره از سوی صندوق امداد ولایت و باقی توسط بانک مهر ایران تامین و پرداخت شده است.

عسگری با اشاره به اعتبار ۷۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومانی وام های پرداختی در سال گذشته، افزود: از این میزان ۴۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان از سوی صندوق امداد ولایت استان و باقی از منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین شده است.

وی ادامه داد: وام های قرض الحسنه در سه سرفصل اشتغال و خودکفایی، تامین ودیعه و هزینه های مسکن و سرفصل حمایتی(کارگشایی) به نیازمندان واجد شرایط تعلق می گیرد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین وام پرداختی در سال گذشته با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی به سرفصل وام های حمایتی اختصاص داشته که این وام ها با هدف گره گشایی از مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و.. پیش روی شش هزار و ۷۲۱ خانواده نیازمند در استان پرداخت شده است.

غلامعلی عسگری با اشاره به رسالت مهم این نهاد در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای نیازمند، تصریح کرد: همچنین طی سال گذشته با پرداخت ۲۰ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان وام اشتغال برای یک هزار و ۴۳۸ نفر در استان شغل پایدار و کسب و کار زودبازده ایجاد شده است.

عسگری بیان کرد: همچنین در این مدت هزار و ۸۴۷ خانوار از وام های ودیعه و تامین هزینه های مسکن با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان بهره مند شدند.

غلامعلی عسگری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات وام های پرداختی توسط صندوق امداد ولایت از محل سپرده های خیران نیک اندیش نزد این صندوق تامین می شود، ابراز امیدواری کرد: خیران همچنان با به امانت گذاشتن وجوه خود نزد این صندوق یاری رسان نیازمندان در حل مشکلات پیش رو باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.