• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

سد هواسان مصداق فرصت‌سازی از دل بحران زلزله است

  • کد خبر : 11403
  • 08 تیر 1399 - 5:23
سد هواسان مصداق فرصت‌سازی از دل بحران زلزله است

استاندار کرمانشاه گفت: ارزش طرح گرمسیری به مخزن های جانبی آن است و سد بزرگ هواسان در واقع تکمیل کننده این پروژه بزرگ است. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در نشست بررسی پروژه سد هواسان از مجموعه طرح عظیم گرمسیری که با‌ حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب […]

استاندار کرمانشاه گفت: ارزش طرح گرمسیری به مخزن های جانبی آن است و سد بزرگ هواسان در واقع تکمیل کننده این پروژه بزرگ است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در نشست بررسی پروژه سد هواسان از مجموعه طرح عظیم گرمسیری که با‌ حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، مدیران پروژه طرح گرمسیری، مدیر آب منطقه‌ای استان برگزار شد؛ اظهار داشت: طرح گرمسیری بزرگترین پروژه عمرانی در دست اجرای غرب کشور است و دولت در این شرایط تحریم اقتصادی و بحران کرونا، مبلغ ۳۴۰ میلیارد تومان تاکنون برای این طرح تخصیص داده که در کشور بی سابقه است.‌

استاندار کرمانشاه یادآور شد: این پروژه در واقع مصداق کامل فرصت سازی در شرایط بحران زلزله است.

بازوند عنوان کرد: این پروژه بزرگ با پیگیری ها و اصرار مدیریت ارشد استان و با هدف کمک به اقتصاد مردم زلزله زده منطقه  تصویب شد و عملیات اجرایی آن با حضور وزیر نیرو آغاز گردید.

وی تامین مالی این پروژه را از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان در سال ۹۹ برشمرد و گفت: در این زمینه تلاش می کنیم با رایزنی وزارت نیرو مجاب کنیم بخشی از منابع مالی طرح گرمسیری را به این سد هواسان که دل همین پروژه واقع شده؛ اختصاص دهد.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین تلاش می‌کنیم از طریق دریافت تسهیلات از بانک‌ها و تضمین پرداخت سود و اصل تسهیلات، بخش دیگری از هزینه های این طرح را تامین کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در مجموع امیدواریم در سال ۹۹ مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل سد هواسان، تامین مالی انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.