• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه خبر داد:

آتش سوزی بوزین و مرخیل در حال مهار شدن است

  • کد خبر : 11393
  • 07 تیر 1399 - 8:50
آتش سوزی بوزین و مرخیل در حال مهار شدن است

مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه عنوان کرد: آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه که از عصر روز پنجشنبه (پنجم تیرماه) آغاز شده، در حال مهار شدن است. فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین با اعلام این خبر در ادامه عنوان کرد: آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین […]

مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه عنوان کرد: آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه که از عصر روز پنجشنبه (پنجم تیرماه) آغاز شده، در حال مهار شدن است.

فریدون یاوری در گفتگو با خبرنگار میلکان آنلاین با اعلام این خبر در ادامه عنوان کرد: آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل که از عصر روز پنجشنبه (پنجم تیرماه) آغاز شده است، و از همان لحظات ابتدایی نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی و گروه های مردم نهاد و نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در دو سه مرحله آتش سوزی مهار شد ولی متاسفانه از عصر دیروز دوباره آغاز جمعه آغاز شد و دوباره عملیات خاموش کردن آتش سوزی دوباره آغاز شد.
مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه عنوان کرد: هم اکنون در منطقه هستیم. خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته آتش سوزی تقریبا مهار شده است. و تنها گوشه ای باقی مانده که همکاران محیط زیست با دستگاه دمنده با کمک هلال احمر و دیگر نیروهای مردمی در حال خاموش کردن آن هستند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.