• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

درخشش کتابخوانان کرمانشاهی در مسابقه کتابخوانی فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر

  • کد خبر : 11390
  • 07 تیر 1399 - 8:04
درخشش کتابخوانان کرمانشاهی در مسابقه کتابخوانی فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر

با معرفی ۱۳ برگزیده:برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی شدندبا مشارکت ۱۵۰۰ نفر،برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی شدند. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف […]

با معرفی ۱۳ برگزیده:برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی شدندبا مشارکت ۱۵۰۰ نفر،برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه معرفی شدند.
معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، گفت: پس از مشارکت حدود  ۱۵۰۰ نفر در مسابقه کتابخوانی امربه معروف و نهی از منکر ، تعداد ۱۳ نفر از برگزیدگان استان با جوایزی شامل کمک هزینه عتبات عالیات، سفر مشهد مقدس و کارت هدیه نقدی مورد تقدیر قرار می گیرند.
حسنی خونسار بیان داشت: تعداد ۱۴۹۴ نفر در مسابقه کتابخوانی آنلاین از کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» که در بهمن ماه سال ۹۸ توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید،شرکت نمودند.
وی افزود: کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» تهیه شده توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم،احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) می باشد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاهخاطر نشان کرد: این مسابقه  با هدف آشنایی عموم مردم با مفاهیم پایه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ خواندن متون اصیل برگزار گردید که سهم استان کرمانشاه از برگزیدگان این مسابقه در کشور تعداد۱۳ نفر می باشد.
و حاصل حضور در مسابقه برای برندگان ۱ نفر برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شد، ۱ نفر برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس وتعداد ۱۱  نفر برنده کارت هدیه نقدی شدند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.