• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
استاندارکرمانشاه:

تنگ‌نظری آفت و مانع توسعه است

  • کد خبر : 11380
  • 07 تیر 1399 - 5:52
تنگ‌نظری آفت و مانع توسعه است

استاندار کرمانشاه گفت: تنگ نظری آفت و ترمز توسعه است و اگر خواهان تداوم مسیر توسعه هستیم باید از این تنگ نظری ها دست برداریم. به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ  بازوند در نشست شورای اداری استان که با حضور  مجمع نمایندگان استان، رئیس کل دادگستری، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی عضو برگزار شد؛ […]

استاندار کرمانشاه گفت: تنگ نظری آفت و ترمز توسعه است و اگر خواهان تداوم مسیر توسعه هستیم باید از این تنگ نظری ها دست برداریم.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ  بازوند در نشست شورای اداری استان که با حضور  مجمع نمایندگان استان، رئیس کل دادگستری، مدیران و روسای دستگاه های اجرایی عضو برگزار شد؛ اظهار داشت: جهش تولید در استان مستلزم تسهیل گری در سیستم اداری است.

وی سرمایه گذاری را یکی از الزام های جهش تولید و اشتعال دانست و گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان و مجمع نمایندگان در این زمینه اتفاق نظر، تعامل و تفاهم دارند که باید با همدلی و همراهی در مسیر سرمایه گذاری تسهیل گری کنیم.

 بازوند در ادامه تصریح کرد: سرمایه یک جریان سیال است و باید موانع موجود در مسیر کارآفرینان را برداریم. برای تحقق این مهم کافی است روزنه ها باز شود، حتما شاهد رونق سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه  تغییر سهامداران پالایشگاه را یک اتفاق راهگشا ارزیابی کرد و گفت: به زودی نشستی مشترک با حضور مجمع نمایندگان و قرارگاه خاتم و شرکت پخش و پالایش به عنوان سهامداران برگزار می کنیم تا هرچه سریعتر این پروژه وارد مرحله اجرایی شود.

وی افزود: طرح احداث پتروشیمی چهارم به مبلغ هفت هزار میلیارد تومان تصویب شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

استاندار کرمانشاه همچنین از ارائه درخواست تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده به مدت یک سال دیگر خبر داد و گفت: مردم منطقه گرفتار کرونا بوده اند و توان بازپرداخت اقساط را نداشته اند و در این شرایط نیازمند کمک هستند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.