• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

کمک یک میلیارد تومانی پدران معنوی به ایتام و فرزندان محسنین جوانرودی

  • کد خبر : 11344
  • 04 تیر 1399 - 6:53
کمک یک میلیارد تومانی پدران معنوی به ایتام و فرزندان محسنین جوانرودی

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۴۷۷ حامی خیر حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان را برعهده دارند، گفت: این حامیان در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود اهدا کردند. به گزارش میلکان آنلاین؛فرهاد شهبازی، رئیس […]

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جوانرود با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۴۷۷ حامی خیر حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان را برعهده دارند، گفت: این حامیان در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.

به گزارش میلکان آنلاین؛فرهاد شهبازی، رئیس کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: هم اکنون ۱۸۴ یتیم و ۱۵۹ فرزند خانوارهای نیازمند مشمول طرح محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.

شهبازی با بیان اینکه این نهاد برای حمایت و دستگیری از این فرزندان، حامی جذب می کند، تصریح کرد: هزار و ۴۷۷ حامی خیر حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این شهرستان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه کمک های نقدی حامیان با کد شناسه اختصاصی مستقیما به حساب فرزند معنوی تحت حمایت واریز می شود، ادامه داد: این حامیان در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در شهرستان جوانرود اهدا کردند.

فرهاد شهبازی تاکید کرد: خیران نیک اندیش برای حمایت از ایتام و فرزندان خانوارهای محسنین می توانند به دفتر کمیته امداد در این شهرستان مراجعه و یا در سایت ekram.emdad.ir ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.