• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار به ارتقای شاخص های بهداشتی مادران باردار و کودکان کرمانشاهی

  • کد خبر : 11338
  • 04 تیر 1399 - 6:32
اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار به ارتقای شاخص های بهداشتی مادران باردار و کودکان کرمانشاهی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۱۱ هزار و ۳۱۸ مادر باردار و کودک دچار اختلال رشد برای دریافت خدمات حمایتی و معیشتی به نهاد معرفی شده اند، گفت: حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی این مادران و […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ بیش از ۱۱ هزار و ۳۱۸ مادر باردار و کودک دچار اختلال رشد برای دریافت خدمات حمایتی و معیشتی به نهاد معرفی شده اند، گفت: حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی این مادران و کودکان اختصاص داده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد طرح امنیت غذایی را برای کودکان نیازمند دچار اختلال رشد و مادران باردار تحت حمایت اجرا می کند.
رحمتی پور با بیان اینکه این کودکان از سوی مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت حمایت های معیشتی به این نهاد معرفی می شوند، افزود: مادران باردار تحت حمایت نیز از سوی مددکاران خانواده شناسایی و مشمول کمک های حمایتی این نهاد می شوند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی این مادران و کودکان اختصاص داده شده، ادامه داد: این اعتبار برای خرید مواد غذایی ضروری و مورد نیاز رشد کودکان و مادران باردار تخصیص داده شده است.
رحمتی پور تصریح کرد: اعطای این کمک ها تا بهبودی شاخص های رشد کودکان و پایان دوره شیردهی مادران ادامه خواهد یافت.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همچنین به یکی دیگر از خدمات حمایتی این نهاد اشاره و تاکید کرد: یکی دیگر از گروه هایی که به صورت ویژه از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می شود سالمندان هستند.
کیومرث رحمتی پور تصریح کرد: در سال ۹۸ دو هزار و ۲۵ سالمند تحت حمایت از کمک های این نهاد برای تامین هزینه های نگهداری توسط خانواده و سبدهای معیشتی بهره مند شده اند.
وی عنوان کرد: کمیته امداد در سال گذشته ۳۱۹ میلیون تومان نیز برای حمایت از سالمندان مددجو اختصاص داده است.
کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه بخش قابل توجهی از کمک های حمایتی و معیشتی با مشارکت خیران نیک اندیش تامین می شود، گفت: تمامی کمک های مردمی صرفا بنا به نیت خیرخواهانه نیکوکاران هزینه و به دست نیازمندان می رسد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.