• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

ضرورت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری

  • کد خبر : 11283
  • 02 تیر 1399 - 19:03
ضرورت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه ،از الزام رانندگان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه تاکید کرد . به گزارش میلکان آنلاین؛ سجاد سلیمانی با بیان اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس از جمله اقشار آسیب پذیری در جامعه هستند ،که بواسطه نوع […]

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه ،از الزام رانندگان به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرمانشاه تاکید کرد .

به گزارش میلکان آنلاین؛ سجاد سلیمانی با بیان اینکه رانندگان تاکسی و اتوبوس از جمله اقشار آسیب پذیری در جامعه هستند ،که بواسطه نوع فعالیت بیشترین درگیری را با ویروس کرونا دارند؛ گفت: فرایند های بهداشتی وضدعفونی و گندزدایی روزانه ناوگان عمومی همچنان جهت پیشگیری از بیماری کرونا تداوم خواهد یافت.

سلیمانی با اشاره به ابلاغیه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور مبنی بر استفاده از ماسک و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی درحین خدمات به مسافران،تاکید کرد: تلاش داریم تا استفاده از ماسک در ناوگان حمل ونقل عمومی تا حد ممکن به اجرا گذاشته شود؛ و رانندگان تاکسی و اتوبوس لازم هست طرح فاصله گذاری اجتماعی را کماکان تا اطلاع ثانوی رعایت کرده و در صورت عدم‌اجرای این طرح توسط بازرسان سازمان اعمال قانون خواهند شد .

این مقام مسئول در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های ارزشمند این صنف خدوم به خصوص در رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام خاص، و اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی شهروندان و رانندگان تقاضا نمود : به واسطه انتقال سریع این ویروس رانندگان و همشهریان در سفرهای درون شهری ضمن رعایت نکات بهداشتی به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران حتما از ماسک استفاده بکنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.