• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

اختصاص ۵۵۹۰ فقره وام قرض الحسنه اشتغال به جوانان نیازمند کرمانشاهی

  • کد خبر : 11264
  • 02 تیر 1399 - 7:57
اختصاص ۵۵۹۰ فقره وام قرض الحسنه اشتغال به جوانان نیازمند کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ پنج هزار و ۵۹۰ فرصت شغلی پایدار با پرداخت وام های اشتغال به جوانان نیازمند کرمانشاهی ایجاد شده، گفت: در این مدت بانوان مددجو با اجرای سه هزار و ۶۱ طرح اشتغال بیشترین فرصت شغلی را ایجاد کرده اند. به گزارش میلکان آنلاین؛ […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال ۹۸ پنج هزار و ۵۹۰ فرصت شغلی پایدار با پرداخت وام های اشتغال به جوانان نیازمند کرمانشاهی ایجاد شده، گفت: در این مدت بانوان مددجو با اجرای سه هزار و ۶۱ طرح اشتغال بیشترین فرصت شغلی را ایجاد کرده اند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از رسالت های این نهاد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان نیازمند و مستعد شغل است، گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۵۹۰ جوان جویای شغل در استان از وام های قرض الحسنه اشتغال کمیته امداد بهره مند شدند.

رخصی افزود: از این تعداد سه هزار و ۳۶۲ نفر در مناطق روستایی و باقی افراد در مناطق شهری سکونت داشته اند.

وی با اشاره به جمعیت بالای بانوان سرپرست خانوار و دختران مجرد بازمانده از تحصیل و ازدواج تحت حمایت این نهاد، ادامه داد: در سال گذشته بانوان تحت حمایت با دریافت وام های اشتغال و ایجاد سه هزار و ۶۱ فرصت شغلی پیشتاز در ایجاد فرصت های شغلی بوده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتباری که در سال ۹۸ در قالب وام قرض الحسنه اشتغال به جوانان مددجو کرمانشاهی اختصاص یافته است بیش از ۱۸۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است، عنوان کرد: حدود ۲۸ درصد از این وام های اشتغال با اعتباری بیش از ۶۱ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان نیز به جوانان جویای کار غیر تحت حمایت پرداخت شده است.

محسن رخصی با یادآوری اینکه تمامی وام های اشتغال این نهاد بدون سود و سپرده و با بازپرداخت طولانی مدت به افراد نیازمند تعلق می گیرد، بیان کرد: طرح های اشتغال های مددجویی با توجه به ارائه راهنمایی ها و اعمال نظارت های فنی و تخصصی از پایدارترین شغل ها به شمار می روند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.