• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

مهار آتش سوزی منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز

  • کد خبر : 11229
  • 01 تیر 1399 - 6:42
مهار آتش سوزی منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز

با همکاری پرسنل محیط زیست شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، تیپ ۱۲۸ ارتش، اداره منابع طبیعی و آتش نشانی شهرستان سرپل ذهاب پس از نزدیک به ۳ ساعت تلاش، آتش سوزی منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز سرپل ذهاب مهار شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ کیانوش احسانی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان […]

با همکاری پرسنل محیط زیست شهرستانهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، تیپ ۱۲۸ ارتش، اداره منابع طبیعی و آتش نشانی شهرستان سرپل ذهاب پس از نزدیک به ۳ ساعت تلاش، آتش سوزی منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز سرپل ذهاب مهار شد.
به گزارش میلکان آنلاین؛ کیانوش احسانی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب با اعلام این خبر گفت: آتشی که از ساعت یک بعدازظهر روز جمعه مورخ ۳۰/۳/۹۹ به جان منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز افتاده بود با همکاری و تلاش فراوان پرسنل محیط زیست شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، تیپ ۱۲۸ ارتش، اداره منابع طبیعی و آتش نشانی شهرستان سرپل ذهاب پس از نزدیک به ۳ ساعت تلاش، مهار شد.
وی گفت: خوشبختانه تلاش فراوان نیروهای مذکور موجب شد که قبل از اینکه تلفاتی به آهوان منطقه وارد شود آتش بطور کامل مهار و اطفاء شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در پایان افزود: متأسفانه اکثر آتش سوزی‌ها به دلیل عوامل انسانی رخ می‌دهد و از مردم تقاضا داریم با توجه به گرم شدن هوا از روشن کردن آتش در طبیعت جداً خودداری کنند.
احسانی پور در ادامه پایان جارسوزی را یکی از عوامل دخیل در بروز آتش سوزی‌ها دانست و افزود: جارسوزی یک تخلف جدی محسوب می شود که نه تنها قانون هوای پاک را زیر پا می‌گذارد، بلکه می‌تواند منجر به وقوع آتش سوزی شود. وی افزود: در صورت مشاهده چنین اقدامی برابر با قانون هوای پاک با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.