• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

فرهنگسازی بین رانندگان برای رعایت قوانین رانندگی

  • کد خبر : 11225
  • 01 تیر 1399 - 6:40
فرهنگسازی بین رانندگان برای رعایت قوانین رانندگی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سرعت غیرمجاز مهترین عامل تصادفات رانندگی رخ داده در جاده های استان است. به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز کرمی، با بیان اینکه با بیان اینکه امروز (۳۱ خرداد) به عنوان اولین روز هفته ایمنی حمل و نقل بعنوان روز بدون حادثه نامگذاری شده، گفت:  اصلی‌ترین […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سرعت غیرمجاز مهترین عامل تصادفات رانندگی رخ داده در جاده های استان است.

به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز کرمی، با بیان اینکه با بیان اینکه امروز (۳۱ خرداد) به عنوان اولین روز هفته ایمنی حمل و نقل بعنوان روز بدون حادثه نامگذاری شده، گفت:  اصلی‌ترین هدف از نامگذاری این روز، فرهنگسازی بین رانندگان برای رعایت قوانین رانندگی و سرعت مجاز است.

کرمی از تشدید نظارت‌ در محورهای استان با همکاری پلیس راه به منظور رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خبر داد و افزود: علاوه بر ۲۰ دستگاه خودرو اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پنج دستگاه خودرو نیز به صورت نامحسوس محورهای استان را رصد خواهند کرد.

وی از فعالیت ۳۱ دوربین ثبت تخلف و کنترل سرعت در جاده‌های کرمانشاه با هدف کاهش حوادث و سوانح رانندگی نیز یاد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تاکید کرد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی، محورهای پرتردد و همچنین محورهای پرحادثه را در اولویت نظارت داریم.

کرمی با بیان اینکه امسال به طور متوسط روزانه ۴۴۱ هزار و ۷۲۶ دستگاه خودرو در محورهای استان تردد داشتند، یادآور شد: فقط در خرداد ماه حدود ۱۳ میلیون و ۱۵۹ هزار تردد در محورهای استان به ثبت رسیده که بیشترین سهم با بیش از ۷۵۱ هزار تردد مربوط به محور بیستون به کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز عامل بیشترین حوادث رانندگی است، افزود: بر اساس بررسی که از تردد خودروها داشتیم، امسال ۳٫۵ درصد خودروهای عبوری از محورهای استان سرعت‌ غیرمجاز داشتند.​

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.