• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3
استاندارکرمانشاه:

مدیران استان کرمانشاه تنها ۳۱ درصد از اسناد خزانه ای را جذب کرده اند/اختصاص ۵۰ میلیارد یارانه تسهیلات برای سرمایه گذاران

  • کد خبر : 11222
  • 01 تیر 1399 - 6:19
مدیران استان کرمانشاه تنها ۳۱ درصد از اسناد خزانه ای را جذب کرده اند/اختصاص ۵۰ میلیارد یارانه تسهیلات برای سرمایه گذاران

مدیران در حالی از کمبود اعتبار می‌‌نالند که تا پایان خرداد۹۹ تنها ۳۱ درصد از بودجه های اسنادی خزانه ۹۸ را جذب کرده‌اند. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛استاندار کرمانشاه در شورای برنامه‌ریزی استان گفت: اگر اعتبار اداره‌ای در فرصت باقیمانده جذب نشود مدیر آن اداره باید پاسخگو باشد. هوشنگ بازوند تصریح کرد: که اداره‌ای که […]

مدیران در حالی از کمبود اعتبار می‌‌نالند که تا پایان خرداد۹۹ تنها ۳۱ درصد از بودجه های اسنادی خزانه ۹۸ را جذب کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین؛استاندار کرمانشاه در شورای برنامه‌ریزی استان گفت: اگر اعتبار اداره‌ای در فرصت باقیمانده جذب نشود مدیر آن اداره باید پاسخگو باشد.

هوشنگ بازوند تصریح کرد: که اداره‌ای که توان جذب اعتبار را ندارد سریع‌تر اعلام کند که اعتبارش را جابجا کنیم. مبادا مجبور به برگشت اعتبار به خزانه باشیم.
وی سال ۹۹ سال سختی برای کشور دانست و اظهار داشت: انتظار داریم مدیران با تجزیه و تحلیل اعتبارات صرفه‌جویی را در دستور کار خود را قرار دهند تا هزینه زیادی روی دستشان نماند.
استاندار کرمانشاه افزود: بودجه سال ۹۹ با توجه به شرایط تحریم ، کمبود منابع فروش نفت و مشکلات منابع مالی خارجی و داخلی مواجه است کرونا نیز مزید بر علت شده است و شرایط سختی را برای کشور رقم زده است.
وی با اعتقاد به این که دولت با تمام تنگناهایی که داشته اعتبارات خوبی را ابلاغ کرده است تصریح کرد: تخصیص ۷۷ درصدی اعتبارات در این شرایط فرصت خوبی است. ۷۸۷ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان ها توزیع خواهد شد.
استاندار به الزامات قانون بودجه اشاره کرد و گفت: توجه به الزامات قانون بودجه باید ۲میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان به ساخت پایگاههای بسیج، ۸میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به تجهیز و توانمند سازی نیروهای پاسگاه نیروی انتظامی و ۷میلیاردو۲۰۰ میلیون تومان به اعتبارات راه روستایی اختصاص بدهیم.
وی خاطرنشان ساخت در راستای جهش تولید و جذب سرمایه‌گذار ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی را به کمک ایجاد اشتغال آورده‌ایم. با این مبلغ درصدی از سود تسهیلات و سرمایه گذاران پرداخت می‌شود.این ۵۰ میلیارد تومان مشوقی برای سرمایه‌گذاران است و سرمایه‌گذار بسته به هنر خودش می‌تواند از این یارانه ۵۰ میلیارد تومانی استفاده کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.