• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

تبریک فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به مانسبت روز اصناف

  • کد خبر : 11182
  • 01 تیر 1399 - 5:18
تبریک فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  به مانسبت روز اصناف

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن روز اصناف را به زحمتکشان این عرصه و عموم بازاریان متععهد و انقلابی تبریک گفت. به گزارش میلکان آنلاین، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: روز ملی اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی فعالان و زحمتکشان این عرصه و ارج نهادن به […]

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن روز اصناف را به زحمتکشان این عرصه و عموم بازاریان متععهد و انقلابی تبریک گفت.

به گزارش میلکان آنلاین، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: روز ملی اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی فعالان و زحمتکشان این عرصه و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی آنهاست.
در آیین حیات بخش اسلام، کار و تلاش، کسب درآمد و روزی حلال جزو بزرگترین عبادات قرار گرفته است که اصناف متعهد جامعه ما همواره در این مسیر حرکت کرده اند.
اصناف متعهد و خدوم کشور و استان کرمانشاه در کنار پرداختن به فعالیت های اقتصادی با تبعیت از فرامین رهبری و مرجعیت دینی همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی قرار داشته اند و توطئه های دشمنان را با حضور به موقع در صحنه نقش برآب ساخته اند.
اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدینی هستند که با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت کرده و وجود همین صفات و ویژگیهای بارز و منحصر به فرد آنان را از کسبه کشورهای دیگر متمایز و متفاوت ساخته است.
در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب با تبریک روز ملی اصناف به همه بازاریان و فعالان این عرصه، از تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیرانه آنها قدردانی و آرزو می کنم همواره شاهد پیشرفت و موفقیت این عزیزان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.