• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4
حریرچی:

موافق تفویض اختیارات به ستادهای استانی هستیم

  • کد خبر : 11140
  • 29 خرداد 1399 - 6:38
موافق تفویض اختیارات به ستادهای استانی هستیم

معاون کل وزارت بهداشت در دیدار با استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در استان برای مهار و‌مدیریت کرونا گفت: استان کرمانشاه از لحاظ مدیریت سیاسی و‌ عملکرد دانشگاهی جزء استانهای موفق کشور است و ارزیابی ها نشان می دهد در اجرای مصوبه ها، تصمیمات استانی و پیگیری به شیوه ای مطلوب کار […]

معاون کل وزارت بهداشت در دیدار با استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در استان برای مهار و‌مدیریت کرونا گفت: استان کرمانشاه از لحاظ مدیریت سیاسی و‌ عملکرد دانشگاهی جزء استانهای موفق کشور است و ارزیابی ها نشان می دهد در اجرای مصوبه ها، تصمیمات استانی و پیگیری به شیوه ای مطلوب کار شده و هماهنگی، هم افزایی و همراهی وجود دارد.

 به گزارش میلکان آنلاین؛ ایرج حریرچی افزود: علی رغم اینکه امروز کرمانشاه در پیک بیماری قرار دارد اما به لحاظ مدیریت بحران آمادگی مناسبی برای ارائه خدمات به بیماران، تجهیزات و امکانات درمانی وجود دارد که حاکی از برنامه ریزی دقیق و‌ پیش بینی مدیریتی است.

معاون کل وزارت بهداشت خاطرنشان ساخت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ آمادگی تخت های بیمارستانی، تعداد تست های روزانه و‌ کنترل مرگ و میر ناشی از کرونا مطلوب است.

حریرچی تصریح کرد: امروز و با وجود شیوع کرونا در کرمانشاه و قرار گرفتن این استان در وضعیت قرمز به خاطر پیش بینی های قبلی صورت گرفته، نگرانی از بابت بستری کردن بیماران و ارایه خدمات لازم به آنها نداریم.

معاون کل وزارت بهداشت همچنین با بیان اینکه امروز برای چهارمین روز متوالی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور سه رقمی بوده و تعداد بستری ها نیز چهار رقمی است، گفت: این موضوع یک هشدار جدی به مردم است تا بیش از پیش و سختگیرانه تر از قبل مسایل بهداشتی و مراقبتی را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا موج دوم و سوم کرونا در کشور رخ ندهد، گفت: شرایط استان ها باید هم فرق می کند و از این رو موافق تفویض اختیارات استانی به استانداران برای تصمیم گیری با توجه به شرایط منطقه خود هستیم.

حریرچی در پایان مطب پزشکان را جزو نقاط آلوده اعلام کرد و از شهروندان خواست جز برای موارد ضروری به این اماکن مراجعه نکنند.

تاکنون ۱۹۵ هزار و ۵۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۹ هزار و ۱۸۵ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

او گفت: استان‌های خوزستان، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.