• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اختصاص ۹۲۶ میلیون تومان اعتبار به مسکن مددجویان کرمانشاهی

  • کد خبر : 11130
  • 27 خرداد 1399 - 14:36
اختصاص ۹۲۶ میلیون تومان اعتبار به مسکن مددجویان کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد در سال گذشته ۹۲۶ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید؛ ساخت و تعمیرات منازل مددجویی اختصاص داده است، گفت: ۱۳۱ خانوار مددجو تحت حمایت این منطقه از خدمات عمرانی بهره مند شدند. به گزارش میلکان آنلاین؛ وحید ارم آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه […]

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد در سال گذشته ۹۲۶ میلیون تومان اعتبار به منظور خرید؛ ساخت و تعمیرات منازل مددجویی اختصاص داده است، گفت: ۱۳۱ خانوار مددجو تحت حمایت این منطقه از خدمات عمرانی بهره مند شدند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ وحید ارم آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت: خدمات عمرانی این نهاد در سرفصل های خرید و ساخت، تعمیرات و بهسازی منازل مسکونی شهری و روستایی به خانوارهای مددجو تعلق می گیرد.

ارم آبادی افزود: در سال ۹۸ بیش از  ۹۲۶ میلیون تومان اعتبار به منظور ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای تحت حمایت این منطقه اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۱ خانوار مددجو کرمانشاهی از خدمات عمرانی این نهاد بهره مند شده اند، تصریح کرد: ۱۶ خدمت به منظور خرید منازل مسکونی برای مددجویان شهری، ۹۵ خدمت برای تعمیرات مسکن مددجویی، ۱۶ خدمت با هدف بهسازی واحدهای مسکونی و چهار خدمت عمرانی نیز طی انعقاد تفاهم نامه با بسیج سازندگی ارائه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه ضمن تشکر از تمامی خیران نیک اندیش که همواره یاور این نهاد بوده اند، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات حوزه مسکن مددجویی از محل صدقات و کمک های مردمی تامین می شود که با توجه به نیاز مبرم خانوارهای مددجو به خدمات عمرانی امیدواریم خیران نیکوکار همچنان به این حوزه و نیاز خانوارهای مددجو عنایت ویژه داشته باشند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.