• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

ملاقات عمومی شهردار منطقه‌دو با شهروندان

  • کد خبر : 11120
  • 27 خرداد 1399 - 12:06
ملاقات عمومی شهردار منطقه‌دو با شهروندان

جلسه ملاقات عمومی شهردار منطقه دو شهرداری کرمانشاه، در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی، با هدف جلب رضایتمندی شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، مهندس عادل سلیمانی شهردار منطقه دو شهرداری با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم […]

جلسه ملاقات عمومی شهردار منطقه دو شهرداری کرمانشاه، در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی، با هدف جلب رضایتمندی شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین، مهندس عادل سلیمانی شهردار منطقه دو شهرداری با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، دوشنبه‌ها جلسات ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: درب اتاق‌های تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه دو در همه روزهای هفته به روی ارباب رجوعان باز است و مدیران واحدها ملزم به پاسخگویی و حل مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.

وی ادامه داد: باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با شهردار منطقه، جلسه ملاقات مردمی با مردم روزهای دوشنبه در ساعات اداری برگزار می شود.

شهردار منطقه دو تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص ساخت شهری ايده آل، در گرو رفع نيازهاي زندگي شهروندي است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهي از مشكلات، برنامه‌ريزی‌های صحيح و اصولی مديريتی است كه با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه‌های مديريتی نوين محقق شده و راهكاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است .

وي در پایان با بيان اينكه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان كرد: موضوعات و درخواست‌های مردمی در اين جلسات مطرح مي شود و تلاش می ‌شود با همفكری و اهتمام ويژه، در راستای رفع چالش‌های پيش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.