• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

جنون سرعت در کرمانشاه جان کودک ۴ ساله را گرفت

  • کد خبر : 11081
  • 26 خرداد 1399 - 5:55
جنون سرعت در کرمانشاه جان کودک ۴ ساله را گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه خبر داد که طی آن کودک بی گناه ۴ ساله ای قربانی جنون سرعت یک راننده بی احتیاط شد و جانش را از دست داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: این حادثه دلخراش حوالی ساعت […]

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک سانحه رانندگی در شهر کرمانشاه خبر داد که طی آن کودک بی گناه ۴ ساله ای قربانی جنون سرعت یک راننده بی احتیاط شد و جانش را از دست داد.
به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “فضل الله شیری” اظهار داشت: این حادثه دلخراش حوالی ساعت ۱۲ شب گذشته (یکشنبه – ۲۵ خرداد) در چهار راه جوانشیر به سمت میدان وکیل آقا رخ داد.
وی ادامه داد: در این سانحه ناگوار یک دستگاه پراید که با سرعت از مسیر یاد شده در حال حرکت بود با ۲ عابر پیاده که آقایی ۳۵ ساله و پسربچه ۴ ساله وی بودند به شدت برخورد و آنها را زیر گرفت.
سرهنگ شیری تصریح کرد: بر اثر این برخورد کودک ۴ ساله به نام “عماد” جان خود را از دست داد و پدر وی نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شد.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: کارشناسان ما علت وقوع این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به خاطر سرعت غیرمجاز اعلام کردند.
وی در ادامه و با ابراز تاسف از وقوع حادثه مرگبار شب گذشته گفت: متاسفانه در طول ۵ روز اخیر ۳ نفر از عابران پیاده در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.
سرهنگ شیری یادآوری کرد: مرگ ۳ شهروند کرمانشاهی در سوانح رانندگی که ۲ مورد آن در ساعت پایانی شب و ابتدایی بامداد رخ داده بیانگر این است که باید فرهنگ رانندگی خود را تغییر داده و در هر ساعتی از شبانه روز خود را مکلف به رعایت قانون بدانیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.