• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
اجرای طرح «روز بدون حادثه» در محورهای استان کرمانشاه

اجرای طرح «روز بدون حادثه» در محورهای استان کرمانشاه

  • کد خبر : 11075
  • 26 خرداد 1399 - 5:31
اجرای طرح «روز بدون حادثه» در محورهای استان کرمانشاه

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۳۱خردادماه جاری را به عنوان روز «بدون حادثه» نامگذاری کرده‌ایم و با اقدامات صورت گرفته بدنبال این هستیم این روز را واقعا به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان ثبت کنیم. به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز کرمی، اظهار داشت: با […]

​مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۳۱خردادماه جاری را به عنوان روز «بدون حادثه» نامگذاری کرده‌ایم و با اقدامات صورت گرفته بدنبال این هستیم این روز را واقعا به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان ثبت کنیم.

به گزارش میلکان آنلاین؛ فریبرز کرمی، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ترددها حال حاضر محورهای استان روال عادی را دارد و تقریبا به صورت نرمال و همچون سنوات گذشته است، ولی انتظار داریم مردم سفر نکنند.

وی با یادآوری هفته ایمنی و حمل و نقل از ۳۱خردادماه تا ۶ تیرماه، گفت: کار ایمنی جاده‌ها را با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان، دستگاه نظارتی و ارگان‌های همکار را در دستورکار داریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ایمنی جاده‌ها را از نظر رفع نواقص جاده‌ای، برقرار ایمنی، روکش آسفالت، لکه‌گیری، نصب تابلو علائم، خط‌کشی‌ها و… کنترل می‌کنیم تا ان‌شاءالله اتفاق وحادثه‌ای ناگوار پیش نیاید.

وی تصریح کرد: ۳۱خردادماه جاری را به عنوان روز «بدون حادثه» نامگذاری کرده‌ایم که همه دستگاه‌ها از مبدا بارگیری ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر اطلاع‌رسانی لازم را می‌کنند تا با استقرار دستگاه‌های همکار کمیته ایمنی راه‌ها در جاده‌ها بتوانیم این روز را واقعا به عنوان روزی بدون حادثه تلخ و ناگوار در جاده‌های استان داشته باشیم.

کرمی تصریح کرد: جاده‌های استان را نصب تابلوها استاندار می‌کنیم، تابلوهای با عنوان سرعت مطمئنه و سرعت در حدمجاز داریم که سرعت در زمان‌های خاص باید توسط کاربران جاده‌ای با توجه به تابلوهای علائم و خط‌کشی مدیریت شود تا حادثه‌ای برای خود و دیگران  اتفاق نیفتد.​

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.