• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به ریاست رئیس کل دادگستری

  • کد خبر : 11069
  • 26 خرداد 1399 - 5:20
جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به ریاست رئیس کل دادگستری

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به ریاست رئیس کل دادگستری و با حضور مسئولین استانی با موضوع آسیب شناسی تقلب در کنکور سراسری و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ دکتر توسلی زاده با پرداختن به موضوع کنکور و اینکه بسیاری از آمال های جوانان و خانواده های ایشان […]

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به ریاست رئیس کل دادگستری و با حضور مسئولین استانی با موضوع آسیب شناسی تقلب در کنکور سراسری و ارائه راهکارهای لازم برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ دکتر توسلی زاده با پرداختن به موضوع کنکور و اینکه بسیاری از آمال های جوانان و خانواده های ایشان در این مورد موجود شده است یادآور شد نباید به راحتی اجازه داد در این مورد مهم سوء استفاده ای صورت گیرد و باید با استفاده از حضور نهادهای موثر امنیتی کج روی ها را کور کرد.

وی تاکید کرد سلامت این آزمون به منزله حفظ اعتماد عمومی است که به هیچ طریق نباید مورد خدشه قرار گیرد. بنابراین سلامت کنکور سراسری و کاهش آسیب های ناشی از آن باید به دقت مورد بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

 توسلی زاده تاکید کرد مشکلی که در برخی حوزه های امتحانی در سالهای گذشته بوجود آمده را باید از بین برد و به خانواده ها اطمینان داد که هیچ گونه تقلبی صورت نخواهد گرفت.

در ادامه این نشست نماینده آموزش و پرورش استان گزارشی از نتایج سالهای گذشته و برخوردهای صورت گرفته ارائه کرد و از مسئولین استانی درخواست کرد آموزش و پرورش را در برگزاری بهتر کنکور سراسری یاری کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.