• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

شناسایی ۵ هزار خیر نیک اندیش در مراکز نیکوکاری شهرستان کرمانشاه

  • کد خبر : 11059
  • 25 خرداد 1399 - 19:24
شناسایی ۵ هزار خیر نیک اندیش در مراکز نیکوکاری شهرستان کرمانشاه

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون چهار مرکز نیکوکاری در حوزه استحفاظی این منطقه فعالیت دارند، گفت: تاکنون حدود پنج هزار خیر و نیکوکار در این مراکز شناسایی و بیش از سه هزار خانوار نیازمند از کمک های این خیران بهره مند شده اند. به گزارش میلکان آنلاین ، […]

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون چهار مرکز نیکوکاری در حوزه استحفاظی این منطقه فعالیت دارند، گفت: تاکنون حدود پنج هزار خیر و نیکوکار در این مراکز شناسایی و بیش از سه هزار خانوار نیازمند از کمک های این خیران بهره مند شده اند.

به گزارش میلکان آنلاین ، وحید ارم آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه گفت: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با هدف شناسایی خیران محلات و جمع آوری کمک این خیران برای خانوارهای نیازمند ایجاد شده اند.

ارم ابادی با بیان اینکه هم اکنون چهار مرکز نیکوکاری در حوزه استحفاظی این منطقه فعالیت دارند، افزود: تاکنون حدود پنج هزار خیر برای کمک به نیازمندان در این مراکز شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: این خیران از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به نیازمندان شناسایی شده در مراکز نیکوکاری اهدا کرده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از سه هزار خانوار نیازمند از کمک های این خیران نیک اندیش بهره مند شده اند.

وحید ارم ابادی تاکید کرد: تمامی کمک های خیران نیک اندیش بنا به نیت خیرخواهانه نیکوکاران در میان نیازمندان توزیع می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.