• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

نصب ۷۰ آبگرمکن خورشیدی در منازل خانوارهای مددجو ثلاث باباجانی

  • کد خبر : 11045
  • 24 خرداد 1399 - 18:13
نصب ۷۰ آبگرمکن خورشیدی در منازل خانوارهای مددجو ثلاث باباجانی

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به کمک ۴۵۵ میلیون تومانی خیران نیک اندیش به نیازمندان ثلاث باباجانی، گفت: با این میزان کمک مردمی ۷۰ آبگرمکن خورشیدی خانگی برای خانوارهای مددجو خریداری و نصب شده است . به گزارش میلکان آنلاین؛ سید امیر حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به […]

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به کمک ۴۵۵ میلیون تومانی خیران نیک اندیش به نیازمندان ثلاث باباجانی، گفت: با این میزان کمک مردمی ۷۰ آبگرمکن خورشیدی خانگی برای خانوارهای مددجو خریداری و نصب شده است .

به گزارش میلکان آنلاین؛ سید امیر حسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به اینکه ۷۰ آبگرمکن خورشیدی در منازل مددجویان ثلاث باباجانی نصب شده، گفت: این آبگرمکن های خانگی با کمک ۴۵۵ میلیون تومانی خیران نیک اندیش و همکاری شورای زکات و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خریداری شده است.

حسینی افزود: این آبگرمکن ها برای مددجویان ساکن سه روستای محروم کتکه، بوستان آباد و آبسرخ از توابع شهرستان خریداری شده است.

وی تاکید کرد: این آبگرمکن ها با استفاده از نیروی خورشیدی آب گرم مورد نیاز منازل خانوارهای مددجو را تامین می کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی بیان کرد: هدف از نصب و خریداری آبگرمکن های خورشیدی برای خانوارهای مددجو  تولید انرژی پاک و غیرآلاینده از نیروی رایگان خورشیدی و کمک به تامین گرمایش منازل خانوارهای مددجو و نیازمند است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.