• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

ازدواج مجدد ۱۰۶ بانوی سرپرست خانوار کرمانشاهی

  • کد خبر : 11042
  • 24 خرداد 1399 - 18:10
ازدواج مجدد ۱۰۶ بانوی سرپرست خانوار کرمانشاهی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به زنان سرپرست خانواری که مجددا ازدواج کنند کمک ها و مساعدت های ویژه پرداخت می کند، گفت: در سال گذشته ۱۰۶ بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کرمانشاهی مجددا ازدواج کرده و تشکیل زندگی داده اند. به گزارش میلکان آنلاین ، […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به زنان سرپرست خانواری که مجددا ازدواج کنند کمک ها و مساعدت های ویژه پرداخت می کند، گفت: در سال گذشته ۱۰۶ بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت کرمانشاهی مجددا ازدواج کرده و تشکیل زندگی داده اند.

به گزارش میلکان آنلاین ، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این نهاد در صورت ازدواج مجدد به بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت کمک و مساعدت های ویژه پرداخت می کند.

رحمتی پور افزود: همچنین به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و تشکیل زندگی دوباره کمک هزینه اسکان تا یکسال و در صورت فرزندآوری به مدت دو سال اعطا می شود.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ با پرداخت کمک های ویژه و پیگیری مددکاران و مشاوران این نهاد ۱۰۶ بانوی سرپرست خانوار به ازدواج مجدد و تشکیل زندگی دوباره تشویق و ترغیب شده اند، بیان کرد: ۴۰ نفر از این بانوان در مناطق محروم استان و باقی در مناطق برخوردارتر ساکن هستند.

کیومرث رحمتی پور ادامه داد: همچنین از این تعداد؛ ۴ بانو دارای فرزندآوری بوده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید براینکه یکی از رسالت های این نهاد ایجاد بستر ازدواج آسان و پرداخت کمک هزینه های ازدواج به جوانان مددجو با هدف توانمندسازی آنان است، بیان کرد: در سال ۹۸ بیش از هشت میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج برای تشکیل زندگی مشترک به دو هزار و ۴۰۴ نوعروس، بانو و پسر تحت حمایت اختصاص داده شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.