• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:

عملیات احداث یک مجتمع ورزشی در محله آقاجان کرمانشاه بزودی اغاز می شود

  • کد خبر : 11027
  • 24 خرداد 1399 - 5:25
عملیات احداث یک مجتمع ورزشی در محله آقاجان کرمانشاه بزودی اغاز می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی متعددی که جوانان منطقه آقاجان را تهدید می کند،بزودی عملیات احداث یک مجتمع فرهنگی ورزشی دراین منطقه حاشیه ای و کم برخوردار شهرکرمانشاه  آغاز می شود. به گزارش میلکان آنلاین ؛صابر رحیمی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد:محله آقاجان یکی از […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی متعددی که جوانان منطقه آقاجان را تهدید می کند،بزودی عملیات احداث یک مجتمع فرهنگی ورزشی دراین منطقه حاشیه ای و کم برخوردار شهرکرمانشاه  آغاز می شود.

به گزارش میلکان آنلاین ؛صابر رحیمی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد:محله آقاجان یکی از مناطق حاشیه ای کرمانشاه است که با توجه به تنوع مشکلات و آسیب هایی که دارد،نیازمند امکانات و زیرساختهای مختلفی از جمله ورزشی است.
وی تاکید کرد:طی ۲ سال ارائه برخی خدمات از سوی حوزه ورزش و جوانان از طریق سازمان های مردم نهاد به این منطقه آغاز شده است وبا توجه و تاکید ویژه مهندس بازوند استاندارذ نیز بزودی عملیات اجرایی یک مجتمع فرهنگی ورزشی در این منطقه آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان افزود:این مجتمع شامل ایجاد زیرساختهای لازم جهت ورزشهای سالنی و توپی و همچنین رزمی و همچنین یک زمین فوتبال بصورت مصنوعی و همچنین ایجاد ظرفیت های لازم جهت اقدامات فرهنگی سمن ها در این منطقه خواهد بود که از محل اعتبارات ملی نفت بزودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است آقاجان یک شهرک حاشیه ای با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر است که در حاشیه شهر کرمانشاه واقع شده است و بهسازی و توجه به این منطقه طی سالهای اخیر در دستور کار جدی مسئولین استان و از جمله حوزه ورزش و جوانان قرار گرفته است.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.