• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه:

امتحانات نهایی به شیوه مطلوبی در حال برگزاری است

  • کد خبر : 11024
  • 24 خرداد 1399 - 5:22
امتحانات نهایی به شیوه مطلوبی در حال برگزاری است

علی امرایی گفت: با تلاش و همت کلیه همکاران، علی رغم شیوع ویروس کرونا، امتحانات نهایی در شرایط مطلوبی در سطح ناحیه برگزار می‌شود. به گزارش میلکان آنلاین وی افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت متبوع و مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، امتحانات نهایی به شیوه حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در […]

علی امرایی گفت: با تلاش و همت کلیه همکاران، علی رغم شیوع ویروس کرونا، امتحانات نهایی در شرایط مطلوبی در سطح ناحیه برگزار میشود.

به گزارش میلکان آنلاین وی افزود: طبق دستورالعمل ابلاغی از وزارت متبوع و مطابق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، امتحانات نهایی به شیوه حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های منتخب سطح ناحیه یک در حال برگزاری است.
امرایی در ادامه اظهار داشت: حوزه‌های امتحانی دو مرتبه، یکبار قبل از حضور دانش‌آموزان و سپس با خروج ایشان ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و تمامی کادر اجرایی و دانش‌آموزان هم ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند و نیز  فاصله گذاری بین دانش‌آموزان در حوزه امتحانی و استفاده از دستگاه ضدعفونی پدالی، از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری امتحانات نهایی به شمار می‌آید و والدین گرامی در رابطه با وضعیت بهداشتی حوزه‌ها نگرانی نداشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه گریزی هم به شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) داشت و افزود: توصیه اکید ما به خانواده‌ها و دانش‌آموزان عزیز این است که نرم افزار شاد را از گوشی‌های موبایل خود حذف نکنند چرا که بنا به اعلام وزیر محترم آموزش و پرورش، فعالیت‌های تابستانی در این شبکه برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

امرایی با بیان این که برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید با پیش بینی‌های مختلف درحال انجام است خاطرنشان ساخت: فارغ از محدودیت‌های ناشی از کرونا، به طور قطع بخشی از آموزش به دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد و به همین خاطر لازم است ارتباط دانش‌آموزان با شبکه شاد قطع نشود.
شایان ذکر است امتحانات نهایی سال تحصیلی جاری در ۲۹ حوزه امتحانی در سطح ناحیه یک تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.