• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

کشف ۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان “کرمانشاه”

  • کد خبر : 11010
  • 22 خرداد 1399 - 8:30
کشف ۲۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان “کرمانشاه”

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این طرح گسترده مقدار زیادی کالا و محصولات قاچاق به ارزش ۲۶ میلیارد ریال کشف و ۱۱ قاچاقچی نیز دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار […]

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این طرح گسترده مقدار زیادی کالا و محصولات قاچاق به ارزش ۲۶ میلیارد ریال کشف و ۱۱ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۶ شهرستان کرمانشاه، صحنه، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، کنگاور و روانسر و با مشارکت پلیس امنیت عمومی استان در راستای اولویت های ابلاغی از سوی ناجا اجرا شد.
وی ادامه داد: اجرای این طرح در شهرستان کرمانشاه با کشف کالاهایی نظیر انواع لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، لاستیک و قطعات خودرو، دریل، دستگاه جوش، گردو و بادام، انواع نوشیدنی و … همراه بود که ارزش آنها طبق نظر کارشناسان به ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.
سردار جاویدان تصریح کرد: در دیگر شهرستان های یاد شده نیز ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق طبق نظر کارشناسان نظیر لوازم برقی و خانگی، پتو، سوخت، سلاح، ۷۸ راس دام و …کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان ۱۵ قبضه و دیگر شهرستان های کرمانشاه نیز ۳ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.
وی تصریح کرد: در این راستا ۱۷ نفر دستگیر و ۱۱ خودروی نیز که محموله های قاچاق را جابه جا می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: آمار کشفیات سال گذشته ۳۵ درصد نسبت به سال قبل و آمار کشفیات ۲ ماهه ابتدایی امسال نیز بیش از ۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.