• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کمک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی پدران معنوی به ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی

  • کد خبر : 10997
  • 22 خرداد 1399 - 7:02
کمک یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی پدران معنوی به ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی را برعهده دارند، گفت: این حامیان در سال ۹۸ بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کرده اند. به گزارش پایگاه اطلاع […]

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی را برعهده دارند، گفت: این حامیان در سال ۹۸ بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وحید ارم آبادی، رئیس کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۸۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این منطقه هستند، گفت: بیش از سه هزار و ۱۰۰ پدر معنوی از این فرزندان حمایت می کنند.

ارم آبادی با بیان اینکه در سال ۹۸ این حامیان خیر بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی تحت حمایت خود اهدا کردند، عنوان کرد: از این میزان یک میلیارد و ۵۶۴ نقدی و باقی به صورت کالا به ایتام و فرزندان محسنین اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان کرمانشاه ادامه داد: تمامی کمک های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب شخصی فرزندان محسنین و ایتام واریز می شود.

وحید ارم آبادی بیان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir از راه های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10997

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.