• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

اهدای ۱۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۶۷ کیسه برنج مرغوب به خانوارهای نیازمند کرمانشاهی

  • کد خبر : 10923
  • 20 خرداد 1399 - 15:23
اهدای ۱۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۶۷ کیسه برنج مرغوب به خانوارهای نیازمند کرمانشاهی

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اعطای کمک های مردمی به رزمایش همدلی برای ایران همدل همچنان ادامه دارد، گفت: با کمک خیران نیک اندیش به این رزمایش ۱۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۶۷ کیسه برنج مرغوب برای نیازمندان کرمانشاهی تهیه و خریداری شد. به گزارش میلکان آنلاین ، سید مهدی […]

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه اعطای کمک های مردمی به رزمایش همدلی برای ایران همدل همچنان ادامه دارد، گفت: با کمک خیران نیک اندیش به این رزمایش ۱۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۶۷ کیسه برنج مرغوب برای نیازمندان کرمانشاهی تهیه و خریداری شد.

به گزارش میلکان آنلاین ، سید مهدی حجازی، رییس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: رزمایش بزرگ همدلی برای ایران همدل در آستانه ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمک های مردمی آغاز شده و اعطای کمک به این رزمایش همچنان ادامه دارد.

حجازی با بیان اینکه در تازه ترین کمک خیران به این رزمایش ۱۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ برای خانوارهای تحت حمایت این منطقه خریداری شده است، افزود: خیران برای خریداری و توزیع این گوشت ها بیش از ۱۰ میلیون تومان به رزمایش همدلی اهدا کردند.

وی به دیگر کمک های اهدایی خیران نیکوکار به رزمایش همدلی اشاره و عنوان کرد: همچنین در روزهای گذشته خیران بیش از ۱۶۷ کیسه ده کیلویی برنج مرغوب برای خانوارهای ایتام و محسنین خریداری کرده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی کمک های خیران بنا به نیت خیرخواهانه آنان به دست نیازمندان می رسد، تصریح کرد: کمک های نیکوکاران در اسرع وقت بین خانوارهای نیازمند واقعی توزیع می شود

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.