• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

ظرفیت انجام نمونه های تشخیصی کرونا در استان افزایش می یابد

  • کد خبر : 10919
  • 20 خرداد 1399 - 15:18
ظرفیت انجام نمونه های تشخیصی کرونا در استان افزایش می یابد

در نشستی که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه،مسئول آزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه، و مسئولان آزمایشگاههای تشخیصی کرونا در استان و تعدادی از مدیران گروه و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه در این معاونت برگزار شد،درخصوص راهکارهای افزایش ظرفیت تست های آزمایشگاهی کرونا در استان بحث و تبادل نظر شد. به گزارش میلکان آنلاین،دکتر شکیبا معاون بهداشتی […]

در نشستی که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه،مسئول آزمایشگاههای معاونت درمان دانشگاه، و مسئولان آزمایشگاههای تشخیصی کرونا در استان و تعدادی از مدیران گروه و کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه در این معاونت برگزار شد،درخصوص راهکارهای افزایش ظرفیت تست های آزمایشگاهی کرونا در استان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش میلکان آنلاین،دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه :جهت کنترل موارد مشکوک به ویروس کروناظرفیت انجام نمونه های آزمایشگاهی کرونا ویروس در سطح استان افزایش خواهد یافت.

وی افزود:انجام آزمایش کرونا کار دشوار و زمانبری است که باید در نهایت دقت و بالاترین شرایط ایمنی انجام شود تا نتایج درستی را به دست بدهد و همکاران آزمایشگاهی ما نیز نباید آلوده شوند.

شکیبا ادامه داد: در روز گذشته تعداد ۷۳۷ نمونه آزمایش شده است که تا کنون ۲۵ هزار و ۴۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در استان انجام شده است.

وی در پایان گفت:هر چقدر ظرفیت نمونه‌گیری ما بیشتر شود بهتر است چون تعداد مبتلایان بیشتری شناسایی می‌شود و بیماری بهتر کنترل خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.