• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

پذیرش ۶۰ هزار بیماری تنفسی در بیمارستان های ناجا

  • کد خبر : 10915
  • 20 خرداد 1399 - 15:09
پذیرش ۶۰ هزار بیماری تنفسی در بیمارستان های ناجا

معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی گفت: در چند ماهی که از شیوع بیماری کرونا می گذرد بیش از ۶۰ هزار نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا که دچار علائم و بیماری تنفسی بودند پذیرش شدند. به گزارش میلکان آنلاین؛سردار “محمدرضا حسینی” در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) […]

معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی گفت: در چند ماهی که از شیوع بیماری کرونا می گذرد بیش از ۶۰ هزار نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی ناجا که دچار علائم و بیماری تنفسی بودند پذیرش شدند.
به گزارش میلکان آنلاین؛سردار “محمدرضا حسینی” در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه اظهار داشت: از مجموع افراد پذیرش شده در بیمارستان های ناجا سطح کشور، ۳۰ هزار نفر اسکن ریه از آنها گرفته شد و ۵ هزار نفر نیز بستری شدند.
وی همچنین با اشاره به فعال بودن حوزه بهداشت و درمان در مجموعه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، افزود: همه ما بر این اعتقاد هستیم که برای ازائه بهترین و مطلوب ترین خدمات باید ابتدا به سلامت روحی و جسمی کارکنان اهمیت دهیم.
سردار حسینی تصریح کرد: در همین راستا سردار اشتری فرمانده ناجا اهمیت بسیار زیادی برای سلامت تک تک کارکنان این مجموعه قائل است به گونه ای که پس از رخ دادن هر حادثه ای هرچند بسیار کوچک و جزئی، خود شخصا پیگیر وضعیت سلامتی آن همکار می شود.
معاون بهداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه با قدردانی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه، گفت: مجموعه اقدامات یکسال اخیر این مرکز درمانی باعث شده تا سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا، چندی پیش و در جلسات جداگانه از رئیس و کارکنان آن تقدیر کردند.
وی تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) که اوایل سال گذشته با یک هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید سردار اشتری فرمانده ناجا به صورت جدی از اجرای این پروژه حمایت کرد و اگر پیگیری های ایشان نبود تامین این اعتبار مقدور نمی شد.
سردار حسینی ادامه داد: در استان کرمانشاه نیز فرماندهان سابق و جدید، معاون هماهنگ کننده و دیگر مسئولان پلیس کرمانشاه تلاش های بسیاری برای به سرانجام رساندن بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کردند که نتیجه آن در خدمات مطلوبی که امروز به کارکنان، خانواده های آنان و عموم مردم ارائه می شود، نشان داده شد.
این مقام عالیرتبه انتظامی همچنین با تقدیر از تلاش ها و زحمات دکتر قانع پور رئیس سابق بیمارستان، وی را فردی دلسوز و مسلط به کار دانست که توانست با تلاش های شبانه روزی خود جایگاه خوبی برای این مجموعه درمانی فراهم کند.
وی در پایان دکتر نظامی رئیس جدید بیمارستان را نیز انسانی توانمند معرفی کرد و گفت: کارنامه وی در استان خوزستان بسیار درخشان است و امیدوارم این درخشش در کرمانشاه بیشتر شود.
در این مراسم با تقدیر از تلاش های سرهنگ دکتر “رسول قانع پور” رئیس سابق بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع)، سرهنگ “مصطفی نظامی” با حکم فرمانده ناجا به عنوان رئیس جدید این بیمارستان معرفی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.