• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

فراخوان پذیرش جوانان مددجو کرمانشاهی در حوزه های علمیه

  • کد خبر : 10909
  • 20 خرداد 1399 - 14:28
فراخوان پذیرش جوانان مددجو کرمانشاهی در حوزه های علمیه

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: جوانان مددجو علاقمند و مستعد به تحصیل در حوزه های علمیه می توانند تا پایان تیرماه به سایت الکترونیکی حوزه های علمیه مراجعه […]

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت: جوانان مددجو علاقمند و مستعد به تحصیل در حوزه های علمیه می توانند تا پایان تیرماه به سایت الکترونیکی حوزه های علمیه مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و حوزه های علمیه، گفت: بنا بر اعلامیه” مرکز مدیریت حوزه های علمیه” ثبت نام پذیرش از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است.

جمشیدی با بیان اینکه جوانان مددجو نیز می توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی حوزه های علمیه، ثبت نام کنند، عنوان کرد: متقاضیان برای ثبت نام و پذیرش به سایت الکترونیکی حوزه علمیه اصفهان،خراسان، برادران و خواهران قم و جامعه الزهرا مراجعه کنند.

وی بیان کرد: همچنین حوزه های علمیه مرکز استان و شهرستان ها نیز همزمان با این حوزه های علمیه آماده جذب و پذیرش از جوانان مستعد هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مددجویان متقاضی و علاقمند به ثبت نام در حوزه های علمیه می توانند برای دریافت راهنمایی های بیشتر از شرایط ثبت نام و آزمون حوزه های علمیه به واحد فرهنگی این نهاد در شهرستان ها مراجعه کنند.

شایسته ذکر است، سایت مسیر طلبه به آدرس اینترنتی masirtalabe.ir  نیز که دارای عناوین و موضوعاتی اعم از آشنایی با حوزه علمیه، معرفی رشته‌ها و مراکز تخصصی، طلبه کیست و طلبگی چیست و دانستنی‌های حوزوی است به منظور بهره‌برداری از محتوای آن و آشنایی بیشتر و پاسخگویی به سوالات مخاطبین و انتخاب آگاهانه رشته، شغل و مهارت مناسب طلبگی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.