• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

اهدای ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به خانوارهای کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا ویروس

  • کد خبر : 10906
  • 20 خرداد 1399 - 14:25
اهدای ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی به خانوارهای کرمانشاهی آسیب دیده از کرونا ویروس

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی با مساعدت بنیاد مستضعفان به خانوارهای نیازمند غیر تحت حمایت آسیب دیده از کرونا اهدا شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ سید مهدی حجازی، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا در […]

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه معیشتی با مساعدت بنیاد مستضعفان به خانوارهای نیازمند غیر تحت حمایت آسیب دیده از کرونا اهدا شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ سید مهدی حجازی، رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور  کمیته امداد به کار شناسایی خانوارهای نیازمندی که از این بیماری آسیب دیده و تحت حمایت این نهاد نیستند پرداخته است، گفت: تاکنون کمک های معیشتی بسیاری به صورت نقد یا کالا به این خانوارهای آسیب دیده غیر تحت حمایت و سایر خانوارهای مددجو پرداخت شده است.

حجازی به مساعدت ۸۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان اشاره و تصریح کرد: این کمک به عنوان کمک هزینه معیشتی در قالب رزمایش همدلی در میان خانوارهای غیر تحت حمایت و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی افزود: ۱۶۰ خانواده نیازمند در شهر کرمانشاه از  این کمک بنیاد مستضعفان بهره مند شده اند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو شهرستان کرمانشاه بیان کرد: این کمک ها بنا به نیاز و جمعیت خانوارهای نیازمند بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بوده که به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه کمیته امداد شناسنامه نیازمندی تمامی خانوارهای مددجو را در اختیار دارد، تاکید کرد: تمامی کمک های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش توزیع و به دست نیازمندان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.