• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
مدیر کل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه:

مدیران شهرداری به مسائل حاشیه‌ای ورود نکنند/ حل مشکلات حاشیه‌نشینی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 10888
  • 20 خرداد 1399 - 4:54

مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از تاکید شهردار بر عدم ورود مدیران شهری به مسائل حاشیه‌ای خبر داد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، امیر همایون دولتشاهی در جمع مدیران روابط عمومی مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابع اظهار داشت: حسب دستور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مدیران مجموعه شهرداری باید از […]

مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از تاکید شهردار بر عدم ورود مدیران شهری به مسائل حاشیه‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین ، امیر همایون دولتشاهی در جمع مدیران روابط عمومی مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابع اظهار داشت: حسب دستور دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مدیران مجموعه شهرداری باید از ورود به هرگونه مساله حاشیه‌ای خودداری نمایند.
دولتشاهی ادامه داد: دکتر طلوعی در یکی از بدترین و سخت‌ترین شرایط مالی سکان شهرداری کرمانشاه را به دست گرفت که این مساله نشات گرفته از روحیه جهادی و ایثار گونه ایشان است.
وی ادامه داد: نکته مغفول مانده مدیریت شهری در سال‌های گذشته بحث حاشیه‌نشینی بوده  که ریشه در معضلات اقتصادی و اجتماعی دارد.
وی با بیان ضرورت حل مشکلات حاشیه‌نشینان افزود: برنامه‌ریزی مناسب براساس نیاز جمعیتی و فرهنگی برای حل مشکلات و معضلات این مناطق لازم است و همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در کرمانشاه میتوانند در کنار مدیریت شهری به این مساله توجه نمایند.
مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و تشکل‌های مردم‌نهاد افزود: باید از ظرفیت دانشگاه ها بر اساس کار مطالعاتی و تشکیل دفاتر تسهیل‌گری در کنار استفاده از تشکل‌های مردم نهاد بهره گرفت تا در این زمینه آینده پژوهی در عرصه مدیریت را بجای آینده‌نگری صرف قرار دهیم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از راه‌حل‌های کنترل و کاهش معضلات حاشیه‌نشینی بهره گیری از پتانسیل مشارکت حاشیه‌نشینان و واگذاری امورات به خود شهروندان این مناطق براساس آموزش است.
دولتشاهی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار توجه ویژه به توانمندسازی حاشیه‌نشینان باید از طریق راه‌های قانونی بر اساس ضوابط، از ساخت و سازهای بدون ضابطه و فاقد پروانه جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.