• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

لزوم نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دارو/ عملکرد استان در مبارزه با قاچاق کالا برجسته بوده است

  • کد خبر : 10881
  • 19 خرداد 1399 - 15:53

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دارو گفت: در شرایط فعلی مساله دارو بسیار مهم بوده و ضروری است که معاونت غذا و دارو در استان نظارت بیشتری بر شبکه توزیع داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری میلکان […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز استان با تاکید بر نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دارو گفت: در شرایط فعلی مساله دارو بسیار مهم بوده و ضروری است که معاونت غذا و دارو در استان نظارت بیشتری بر شبکه توزیع داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز استان با تقدیر از تلاشهای این ستاد تصریح کرد: عملکرد استان در مقابله با قاچاق کالا در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ موفقیت آمیز بوده و دربرخی موارد در کشور برجسته بوده است.

وی در ادامه با اشاره به دریافت گزارش هایی مبنی بر خروج نقدینگی از مرز تاکید کرد: این موضوع کنترل و جدیت شورای بانکها را می طلبد و بابد نسبت به خروج پول از کشور باید حساسیت بخرج داد و باید جلوی آن گرفته شود.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه اجاره مراتع در مرزها به ساماندهی نیاز دارد افزود: هرگونه جابجایی بدون مجوز احشام ممنوع است و فرمانداران برخی شهرستانها نیز لازم است دقت و حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به موضوع قاچاق سوخت نیز گفت: تمام منافذی که امکان قاچاق سوخت را فراهم می کند باید پیگیری و چاره اندیشی شود.

الهی تبار همچنین با بیان اینکه در قاچاق دارو نگران عدم کنترل بر شبکه توزیع در استانهای دیگر هستیم افزود: به نظر می رسد که شبکه ای سازمان یافته به قاچاق دارو از کشور دست می زنند که لازم است مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.