• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

مدیریت درآمد و هزینه‌های شهرداری

  • کد خبر : 10793
  • 13 خرداد 1399 - 9:08
مدیریت درآمد و هزینه‌های شهرداری

نشست هم‌اندیشی شهردار، معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و تنی چند از مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین،  کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه با توجه به […]

نشست هم‌اندیشی شهردار، معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و تنی چند از مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین،  کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها در مجموعه شهرداری ارائه و در خصوص کاهش نسبی هزینه‌های اداری علی الخصوص اضافه‌کار پرسنل بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میانگین اضافه‌کار پرسنل شاغل هر حوزه حداکثر ۱۵۵ ساعت از سوی مدیران با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت و حضور هر کدام از پرسنل تایید و لحاظ گردد.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان افزود: مدیران هر واحد می‌توانند تا سقف ۱۷۵ ساعت برای هرکدام از پرسنل منوط به رعایت میانگین ۱۵۵ساعت هر واحد اضافه‌کار تایید نمایند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی گفت: بنابر تصمیم گرفته شده مدیر مستقیم هر واحد وظیفه تایید و لحاظ اضافه کاری برای پرسنل را بر عهده دارند، همچنین بغیر از مدیر مستقیم واحدها کسی حق دخل و تصرف در تعییر ساعت اضافه‌کار را ندارد.

وی در پایان افزود: این تصمیم از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه در کلیه واحدهای شهرداری برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکت نوینی اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است اداره کل سرمایه انسانی آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال همکاران و مدیران را دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.