• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه:

برای حضور در لیگ دسته اول والیبال در انتظار موافقت فدراسیون هستیم

  • کد خبر : 10779
  • 13 خرداد 1399 - 6:47
برای حضور در لیگ دسته اول والیبال در انتظار موافقت فدراسیون هستیم

رئیس هیات والیبال استان گفت: با حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول، والیبال کرمانشاه جان تازه‌ای می‌گیرد. به گزارش میلکان آنلاین؛فرهمند سال افزون ، بااشاره به انجام صحبت‌های اولیه برای حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال، اظهار کرد: از چندی پیش رایزنی‌هایی توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان با یک […]

رئیس هیات والیبال استان گفت: با حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول، والیبال کرمانشاه جان تازه‌ای می‌گیرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛فرهمند سال افزون ، بااشاره به انجام صحبت‌های اولیه برای حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال، اظهار کرد: از چندی پیش رایزنی‌هایی توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان با یک اسپانسر بخش خصوصی در تهران انجام شد تا امسال یک تیم ازکرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: طی مکاتباتی که هفته‌های گذشته با این سرمایه گذار بخش خصوصی داشتیم، موافقت کتبی خود را برای اسپانسری تیم والیبال کرمانشاه در لیگ دسته اول اعلام کرده و خواستار این شده تا مقدمات این کار را فراهم کنیم.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه با تاکید براینکه برای حضورکرمانشاه در لیگ دسته اول والیبال نیاز به موافقت فدراسیون است، عنوان کرد: هرچند مسئولین فدراسیون از حضور تیم کرمانشاه در فصل پیش روی رقابت‌های لیگ دسته اول استقبال کردند، اما باید ببینیم آیا چارچوب‌های قانونی به آنها اجازه می‌دهد که مجوز حضور تیم کرمانشاه را در این لیگ صادر کنند، یا نه.

وی بابیان اینکه فدراسیون در این رابطه هنوز به درخواست هیات کرمانشاهجوابی نداده، اضافه کرد: درصورتی که ممانعت قانونی برای حضور تیم کرمانشاه در لیگ دسته اول وجود داشته باشد، به سمت راهکارهای دیگری همچون خریداری امتیاز یک تیم یا کسب سهمیه خواهیم بود.

سال افزون در ادامه بااشاره به آمادگی کامل هیات والیبال برای حضور یک تیم از استان در لیگ دسته اول، گفت: اگر این موضوع قطعی شود، از همه ظرفیت‌های والیبال استان در بخش پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران برای حضوری موفق استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: تیمی که در لیگ والیبال حضور پیدا می‌کند باید در سه رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان تیم داشته باشد، براین اساس ما نیز برای حضور در این سه رده آماده هستیم.

رئیس هیات والیبال استان به ضرورت‌های حضور یک تیم ازکرمانشاه در لیگ این رشته اشاره کرد و گفت: بین سالهای ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ تیمی به نام جهادکشاورزی استان بصورت حرفه ای در رقابت‌های لیگ حضور داشت، اما متاسفانه این تیم بعدها به دلیل مشکلات مالی منحل شد و پس از آن تیمی به انسجام این تیم در استان شکل نگرفت.

وی بابیان اینکه درحال حاضر بسیاری والیبالیست‌های مطرح کرمانشاه ی برای دیگر استان‌ها بازی می‌کنند، اعلام کرد: بازیکنان قدرتمندی در والیبال کرمانشاه  داریم، اما چون در استان خودشان چیزی عایدشان نمی‌شود، کنار می‌کشند.

سال افزون افزود: با حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ، والیبال کرمانشاه  جان تازه ای می‌گیرد و ورزشکاران این رشته می‌توانند با انگیزه بیشتری والیبال را ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.